Hamster iFokus

Hamster

Etikett: bildtråd
Läst 5176 ggr
Odette
0

Nya bilder på Mjukisarna

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har tagit lite nya bilder på några av mina små och vill bara dela med mig lite. Blev väldigt nöjd med de flesta bilderna iaf Glad

Först ut är ju väldens sötaste lilla Baileys, rex killen jag behöll från B-kullen. Han gjorde som sin kära pappa gjorde en gång i tiden och satte sig på det där fiina fina stället under byrån i sovrummet.. där det blir så vackert ljus. Tack lilla gubben, nu fick matte äntligen en vettig bild att vara stolt över Skäms

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Odette
0

Ingen bild klår ju den ovan.. men vill ju lägga upp lite fler söta bilder på honom såklart. Han är så liten, rund och tjock hihi

*gulli gull*

*promenerar på fönsterbläcket*

hehe.. är det lite överskotts hud under magen där kanske.. ;)

Såå fin :)

Pappa till honom är då Kanel som många av er kanske känner er bekanta med, och mamma är världens snällaste Aqua-Tini..

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Roxie
0

Du får göda så plutten växer i skinnet juueh! Cool

// Sofia

Odette
0

Sen försökte jag fota Snork, hon sprang omkring som en vettvilling i rasthagen och total vägrade att samarbeta på fotoförsöken. Tills det sa KLICK, å hon faktiskt fastnade på bild! Glad
Hon är mamma till bla. Swosch här på hif, som iurochskur har lagt beslag på Flört

*såå fin min lilla gumma*

"tittut!"

Bild tagen.. hmm, jag har faktiskt ingen aning när den är tagen. Hittade den på datorn bara Kyss

_

Odette
0

Sist ut för denna gång är min lilla Vilja, eller lilla och lilla.. hon är faktiskt ganska stor Flört Vacker som få, helt underbart söt flicka!

_

Odette
0

Min kärlek..

_

Odette
0

Å så en söt liten tung bild hihi, blev såå nöjd att jag fick några nya vettiga bilder att lägga ut på hemsidan, det har varit lite trögs på den fronten Skrattande

_

JaneDoe
0

Supersöta små saker

älskar choklader framförallt

vilja är supersöt

hennes bror Vilmer hälsar härifrån

Zvintos
0

Brorsan vinkar för fullt till "lilla" Vilje. ^^

Nusse123
0

Så söööta Kyss Choklaaader <3 (fast cinnamon är ju också fint ;P)

Mvh Maja

Medarbetare på Djurannonser och Hamster

Carjos
0

Vilka sötnosar Kyss jättefina bilder.

/ Caroline- Kolarängens guldar i cremebaserat och mörkgrått, samt Roborovski.

http://kolarangen.weebly.com

TildaH
0

NaawKyss

--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

Odette
0

Tack! :) Ja visst är chokladerna för mysiga,, gillar verkligen den färgen.. känns som jag hittat rätt i mitt färgval Flört men Snork är inte så tokig hon heller, hon bryter av från chokladerna å dovearna rätt bra med sin brandgulorangea färg. Fin kontrast i min hamster skara. Ja å så har jag ju två "vita" också, får se om jag kan fota lite mer nån kväll framöver :)

_

Odette
0

Aqua-Tini ställde upp på ett litet bidrag här :) Mamma till Baileys och den som tog oskulden på Kanel (och vise versa hihi, förlåt för att jag är så pinsam. kunde inte låta bli..)

Men fin är hon! Min snälla, fina teddybjörns tott :')

_

Odette
0

Fjäril, mamma till min Vilja :)

_

Tinwe
0

Jag är så kär i dina hampisar.. blir ju bara ännumer sugen på rex nu! OskyldigSkäms

/Matilda

"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

Odette
0

Ja det värsta är väl att jag nästan tycker rex gör sig bäst på korthår.. å jag vill ju hålla på med långhår, men å andra sidan har jag heller aldrig haft en lh rex så. vem vet, jag kanske ändrar uppfattning framöver Tungan ute men jag gillar den plyschiga fluffidott pälsen, å dom krulliga små morrhåren Glad

_

UlrikaD
0

Men lh rex som är de mest bedårande, ljuvliga varelser som finns ju!!Kyss

Måste jag ju naturligtvis säga som har några stycken.Flört

Odette
0

#17 det låter lovande, jag är bara så frälst i Baileys och Aqua-Tinis kh rexpäls nu tror jag.. första korthåriga killarna har jag haft hemma nu också, rex som icke rex- och dom är ju faktiskt söta när man ser den lilla pungen också. Vet att det var någon förut som hade lite svårt för det, men pröpas säger jag bara..

_

[iurochskur]
0

Underbara!

Jag tycker dina bilder är så personliga och fina.

Odette
0

#19 tack, va gulligt! Personliga bilder låter väldigt positivt, det är bra :')

_

[iurochskur]
0

Det är positivt vännen! Jag är sååååå kär i dina hamstrar, inte minst swoschisen….

Kram!

BMEXX
0

Oh så söta!

// Pabblo

[NinniVivvi]
0

Så gulliga!Kyss

Helena1978
0

Söta allihopa, gillar kh rexKyss

Carjos
0

Ja Baileys är en riktig liten goding Skrattande

Odette
0

Tack, visst är han! Baileynoodl.. jag är så kär i honom så jag till å med funderat på att ha en korthårs linje Också haha då är man kär.. when is it enougt?! *lol*

Han är sjukt go å fin i temperamentet, en sån där som man får pussa hur mycket som helst på ! Å tro mig , det gör jag :')

_

Odette
0

hihi.. han har till å med lockitottiga tassar *naw*

_

Dromprinsen
0

awwww! <3

//Anja

Hemsida: www.dromprinsen.weebly.com

cceel
0

Söta :)

Tinwe
0

#27 Åhhh, sån fin bild! *pussa på tassarna* Kyss Sötaste tassarna i världen ju! Skrattande

/Matilda

TildaH
0

Krullungen är ju helt underbarKyss 

Kan vi inte få se lite nya bilder på pappa Kanel oxå? Eller var han ute på kärleksresa eller minns jag fel, eller har han kommit hem, eller? eller? (haha snacka om virrig)Oskyldig

--------------

Carjos
0

#26 Klart du skall, fram för flera kh Tungan ute

Man kan aldrig få nog.

Odette
0

#32 ja jag har varit så himla inställd på att verkligen satsa på lh.. men det är inte det lättaste att hålla sig till ett hårlag när man är så himla kräsen vad gäller temperament och att de prompt ska va choklad ;D så nu börjar det nästan klia i fingrarna, men man får verkligen se till så man inte drar på sig för mycket. Är ju det också, jag behöver liksom klona mig själv lite grann så man har mer tid å bara sitta å gulla med dom. Å det värsta är väl att min sambo inte säger ett skit om hur många djur jag har, så jag måste bromsa in mig själv- inte alltid så lätt :p Men vem vet, kanske kan ta nån kh kull framöver så ser man ju :)

#31 du minns helt rätt-Kanoilen är på kärleksresa.. men om du vill kan jag rita en bild på han i Paint tills vidare.. de e ju alltid nåt :')

_

TildaH
0

Nu hade jag behövt en smile som *skrattar o rullar runt på golvet*Skrattande

--------------

Odette
0

#34 det märks inte att jag är 25 va , men lite roar små Skrattande

_

TildaH
0

#35 Tja, denna 22åring tycker då att du har underbar humor, hahaSkrattande

--------------

Englatassens
0

#27…… nääääääääästan lika fint som dove med vitt….Flört… härlig krulltotte….Kyss

Odette
0

#37 haha ja du har näääääästan rätt.. men bara nästan. för han är nog det finaste jag har oavsett, så det så Flört finns såå många fina varianter, jag är glad att jag hittat en speciell som jag verkligen älskar. Annars spretar viljan åt så många håll, det gör den nog så myclet ändå Tungan ute

_

Odette
0

Bilder från igår.. min älskade Adolfen visar sina skills i soff poser! (det vill säga- 80% av bilderna blev suddiga och raderades hehe)

undersöker för fullt..

*lilla Adolfen du är så gulli å go, när jag håller dig så här är du söt som en ko*

_

Odette
0

Aqua-Tini min snälla lilla björn, du är vacker överallt- även i filmhyllans lilla hörn..

*upp på soffkanten*

:)

skulle försöka ta en vettig bild på ryggen också, men hallå..blev det inte lite konstig form på denna där -> *pekar*

_

Odette
0

Älskade :)

_

Odette
0

Naw.. hon ser bara så Glad ut här *syns bättre om man klickar upp bilden så den blir större*

_

Odette
0

Bara älskar Snork'ens ansikte Kyss

_

Odette
0

Å så lilla Vilja.. alltså tiden har verkligen gått fort med henne känns det som! Hon va ju bara en liten boll alldeles nyss, å nu är hon redan 5 månader - nästa månad, i maj.. sötan min! Har blivit såå stilig :)

*matte matte, får jaag komma ut nu*

*hihi vilket litet ihopknycklat ansikte*

_

Odette
0

Visserligen en gammal bild på Vilja, men ändå.. hon va ju så liten å näpen :)

_

EternalWinter
0

#39 Åhh en sån liten sötnos skulle man ha, blev alldeles till mig x3 Så fruktansvärt söt!

It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..

Medarbetare på Avenged Sevenfold

Tinwe
0

#42 Åh så söööt muuun!!! :D
Och Vilja är ju hur fin som helst :')

/Matilda

Odette
0

Lägger inte ofta upp bilder på Malakai, vår albino.. men det är inte så konstigt haha.. jagat henne med kameran nu ikväll å fick mig ett par skratt.

(Min sambo släpper ut henne att springa runt i hela lägenheten som hon vill, han säger att hon ska städa.. med sina långa tåtar där bak haha å nog städade hon alltid.. hade fastnat hur mycket damm i pälsen som helst när jag släppte tillbaka henne i buren sen)

Först en bild på henne i rasthagen..

Sen över till hamster-på-prärien-bild-serien!

*checkar in mammas gardiner*

*som tur är så har hon inte "tid" att stanna å gnaga på våran fina kabel-härva hehe*

_

Odette
0

Blev inte så många fler bilder på henne, men dom två sista var ju bara så roliga Flört *skratta*

först den här .. haha gud va jag skrattat åt denna bild! SÖT fötterna!

* flopp- Borta! *

_

Odette
0

Å så den här.. bakom våran fina byrå/bänk där lilla Pawnee har sitt akvarium.. hahaha lilla gumman då- vilken stil Skrattande

"ska jag försöka ta mig uppåt.. eller nedåt…? hmmm…"

_

[NinniVivvi]
0

Men åh, alla dina hamstrar är ju riktiga sötnosar! Kyss

Odette
0

#51 haha, ja här händer det alltid nåt.. inte en tråkig stund Skrattande

_

Nusse123
0

#50 Så sött då Kyss *lol* xD

Mvh Maja

Medarbetare på Djurannonser och Hamster

BMEXX
0

#50 hahaha

// Pabblo

Odette
0

inte nya bilder, men ändå..

"vart e huvet..?"

(Adolfens specialité- elektricitet ;)

Han hade såå fin päls.. åh vad jag saknar dunet ;D

_

Odette
0

Så härlig päls! Nu har han typ inget kvar hihi

Såhär ser han ut idag min lilling Skäms Flört

_

Odette
0

Ser att denna tråd börjar bli i längsta laget… jag skall genast skapa en ny, för nu har jag ytterligare bilder hihi… coming up!

Här hittar ni den Nya Tråden

[

](http://hamster.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=ec677928-5dec-488b-b072-760ff55c5406)

_