"Vintersagas" Aske
Så underbart söt!<33
Tackar!
Jag är så glad att det var just du som ska ha honom=) Han får det gott hos dig.
Puss på dig och Aske.
Grattis till lilla pojken! Det är ju så kul att ni systrar delar samma intresse.. det ger ett oerhört stöd å är ju lite extra roligt att ha någon nära anhörig att dela all glädje med :) Dessutom får ju lilla Aske en mycket stilig burkompis 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Tack Odette!
Jag hade kli i fingrarna när jag såg dom söta pojkarna, så det var självklart att ta med honom hem.
Sen ska jag para Itte om ett par dagar, men det blir handparning så att pojkarna kan få vara tillsammans sen.
Kram!

#1 vilken söt bild! söt hamster också ser jag 
#7 men handparning antar jag att du menar att du inte låter dem bo ihop i samma Bur för parning utan att du sätter ihop dem under olika tillfällen, ser om hon brunstar å sen släpper tillbaka dem till sig igen?
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#9 Jag kommer låta dom para sig i en plast låda som är av samma storlek som en antonius låda. Sen får han gå tillbaka till sin Bur där lilla Aske väntar på honom. Det brukar gå bra och man slipper separera på burkompisar.
Låter bra=) saknar min lilla gosboll Aske redan men det är skönt att veta att jag kan åka och gosa med honom hos dig sen.
Kram
#10 smart! Brukar det bli knorr emellan två Bur kompisar om tex. ena varit borta ett tag hos en hona till exempel..? Vet att det kan va lite knussel på en del råttor, men oftast brukar de gå bra bara de har bra temperament å så.
_
#12 Det beror helt på hur dom går ihop sen innan. Men jag tror att dom kommer gå ihop bra eftersom dom är så snälla båda två. Dessutom är Aske bara 4 veckor och inte lika intresserad av tjejdoft som Itte.
Vilken liten sötnos! :3
Tackar…Tyvärr bestämde sig Itte för att försöka ha ihjäl den lilla så han får åka tillbaka till min syster. Känns trist eftersom jag förälskade mig i Aske.
Ingen fara alls…han får bo med brorsorna ett tag till. Sen får vi se vad livet har att erbjuda för Aske. Man kan aldrig förutspå vad som ska ske på förhand. Och jag får tillbaks min älskade lilla pojk och får gosa ett tag till 
Kram
#16 Men det hjälper inte att mina tårar rann som 17 när jag sa farväl till lilla Aske. Fattar inte hur ett så litet pyre kan få en att få ont i hjärtat. Men det var som sagt på tal om Ittes och Askes säkerhet. Och jag har ett begränsat antal burar hemma. Hade sambon gått med på flera burar så hade han stannat helt klart.
#17 Ja, man blir verkligen ledsen när man ska lämna bort en hamster:(
#18 Ja, jag kommer att sakna honom mycket.
Gissa om min pojk blev glad att komma hem. Har redan gosat med honom och min son tog upp honom och pratade med honom och satte honom sedan i buren igen=)
Brorsorna blev glada att ha sin bror tillbaks.
#20 Vad bra!