R.I.P Eko
Av någon anledning kollade jag in i robbarnas Bur imorse, då jag kände på mig att något var fel. Hittade Eko död med sekhmet som försökte värma henne. rip lill tösen. Hon blev bara ca 8 månader, vilket jag tycker är på tok för ungt
.
Det va såhär att hon blev dålig i början på veckan, men det gick över och hon har varit bra sen till idag då jag hittade henne. Vet inte vad som kommer hända med Sekhmet nu då hon är sån hamster som sörjer och slutar äta och vill inte förlora henne med :/.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Åh, beklagar.
Du kanske kan sätta henne med en ny kompis?
#1 Hittar dock inga som säljer bebis robbar för tillfället, vilket tror jag är det ända är som funkar. Men ska försöka leta efter 2 kompisar tror jag..
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Fy vad tråkigt :(
Åh, så tråkigt… Tröstkramar till dig och Sekhmet!
Va tråkigt! Vila i frid Eko! :(

Du har så otur
.
//Camilla
Usch så tråkigt :(
// Sofia

Tråkigt,
hoppas du hittar en/två rumsakamrater till den. 
// Dodat :)

Åh, så ledsamt
Vila i frid Eko!
Jag är dock orolig för Sekhmet nu
, hon sitter bara i huset och ja tittar rakt in i väggen
. När jag tar in handen i buren så går hon ut, och sen springer hon iväg då hon tror att det är mitt fel att Eko är borta och vill inte veta av mig.
//Frida
Nej vad jobbigt.. :( Vila i Frid Eko.
Stackars Sekhmet med! :( Hoppas hon blir bättre .. :(
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."