En rymling
Somnade ungefär vid 18 igårkväll och vaknade av att mamma skrek "en av råttorna är ute" (hon vågar inte ta i dom och är allmänt rädd för dom
) flög upp som ett spjut kan jag säga, där satt katten och vaktade Ghost och han såg allmänt nöjd ut "men matte jag ville ju bara ut på äventyr förstår du väll" Satte in han i buren och sommnade om igen. Vaknade senare av att det va tyst i rummet (bara Ghost som har ett Hjul, och vaknar lätt om det är tyst) så fanns han inte där när jag tittade, såg han komma fram och undrade vad f'n jag grublade om
"jag skulle ju aldrig springa bort fatar du väll".
Bus pojken som faktiskt aldrig rymt förut. Nu har jag ställt alla saker i mitten, minsan inte ska ha få rymma igen inte
, sen får jag väll hitta på en lösning för att hålla han inne. Mitt i allt håller jag även på att få en rymlig i buren över, lilla Pumbaa som lär sig att klättra på väggen, men får nog fixa galler eller något vilket jag inte behövt förut. Både till Pumbaa och Ghost.
Haha kan ju säga att jag vart förundrad andra gången jag hittade pojken utanför buren på en kväll
.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Vilken buspojk xD
Haha men Ghost da!
Inte skrämma mattes mamma sådär!
*hahahaha* 
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Haha inte snällt d
, sist när en hamster hade rymt tog hon på sig handskar för att få upp den
. Min pappa därimot tar gladeligen och gossar med pojkarna när jag har dom ute
.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida

Vilken buse 
//Camilla