Det är en guldhamster, man kanske borde upplysa annonsören?
Guldhamster.
Kan någon länka?
har hittat den;) Och jag har mejlat henne
#4 *honom
#4 Vad skrev du? *nyfiken*
Den annonsen där det är två "sibiriska" dvärgisar, "Vi är ett par som är ca 6 mån gamla. Har fått 2 kullar med ungar och det lär nog bli fler…." De ska inte ha fler än tre kullar, eller hur? :/
#7 Ja du har rätt, de ska inte ha fler än 2 kullar..

hehe jag läste en annons om gerbiler..annonsören skrev också till..
De kallas även vintervit….Har aldrig hört talas om det nånsin och då är jag ju reggad uppfödare..men jag mejla inte annonsören.
#8 Mejlade annonsören. (A)
Jag såg en gång en undulat annons där det stog " En gul hane och en grön hona till salu" men det var en blå hona och en grön hane på bilden (Heheh) Men det kan komma knäppa annonser då och då :P
Annonsen är ändrat till guldhamster nu
man borde liksom veta vad man säljer och framförallt vad man har.
Mvh
Mig
kaningallerburar brukar säljas som hamsterburar
Mvh
Mig
#13 - Precis :P
Skrev annonsören fel, eller hade hon/han ingen aning?
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -
#13+14
Ibland blir det kanske lite fel, och det som kan anses vara självklart för dig och mig behöver ju inte vara lika självklart för någon annan?
#17 nej, men för mig är det viktigt att du vet vad du har för djur. Tänk om någon köper en kaninbur för att de tror att den kan vara till hamster? så rymmer hamstern och skadar sig. vissa lägger ju ut annonser åt någon annan, men då får de ju ändå se till att ha rätt fakta.f örstår ju i och för sig att man säljer, när man inte vet vad man har.
Mvh
Mig