Snows bebisar
Nu är Snow bebisar så stora så de vill ha en egen bildtråd säger de. Den förra hittar ni här:
Fina tjejen först ut.

åååh det är så söta :3 Tjockisar också? ;)
Men så söta söta söta!!
Haha. Alltid roliga texter.
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Den vita med röda ögon var min favorit.

#25 Tack! Det blev 3 r.ö vita i kullen, en tjej och två pojkar.
Du måste ju gillar denna kullen, Helena. Det är ju Lysitheas barn-barn.
Silversobel b.ö rex pojken är för ljuvlig!

#27 Tack, ja han är underbar. Hade kunnat behålla måååånga i denna kullen, men han ska flytta utomlands.
Inte undra på att jag känner lite extra för dessa vita rö då
Galet söta hela högen men vit s.ö e nog min favvo =)
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/

#22……..

#30, #32 Bääää!

--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
#37… så ljuvligt runda, goa kinder!!

#9 LOL!
Jag låg i soffan med min laptop på magen.. kissnödig men orkade inte resa på mig.. förrän jag läste texten på den här bilden å faktiskt höll på kissa ner mig lite hihi haha "tycker du ska flytta NU" *skratta*
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#41 Det kan vara farligt att ligga ner, kissnödig, med en väldigt varm laptop på magen, och läsa något riktigt roligt.
Vad som skulle vara värre är väl att man är nära ett fönster och att det regnar och skvätter på rutan.
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -
#42 lol, jag borde skaffa mig ett tvärtom-dropp

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

#41 De har ju helt klart åsikter, de små.
Nu har jag säkert missat nått igen
men Ulrika vilken av dom i denna kull ska du behålla???
Medarbetare på Chinese crested ifokus.

#45 Allihopa!!
He, he, kanske inte men nästan…finns iallafall en liten r.ö vit kille kvar som letar hem.
hahahaha
Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Hehe…
Så söta dom är iaf

Fyy, sö söta… alldeles kriminellt söta

Och nu har den r.ö vita tjejen, Nala flyttat hemifrån.
Jag tänkte bara fråga, det vita som är under hakan på silversobel b.ö tjejen, det är inte vitmage alls va? Vad kan man kalla det då?
Söta bebisar, fluffiga och mysiga! 
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

#61 Japp, de är små fluffiga gose-troll.
Det kallas ingenting särskilt. Färgen ser ut sån.
Pumbaa! Vad fin han är…
Kram!
P.s alla dina småttisar är fina.
#62 Jadå :D Man vill bara ha alla på magen och myyysa :D
Okej :) För jag har sett det på fler hamstrar, även 2 av mina bebisar hemma som äg Sg umb har en sån liten strimma, tycker det är jättegulligt, kallar det för gräddmun..
För jag trodde att det var vitmage innan, och då skulle flera planer krasha känns det som
Tack för att du svarade! 
/Matilda

#63 Tycker också Pumbaa (och hans väldigt lika brorsa Mufasa) är jättefina. Men tyvärr verkar folk inte vara intresserade av r.ö hampisar just nu.
Har fått mail så jag hade kunnat sälja tre hamsterkullar rakt av, men de vill inte har r.ö. Lite synd tycker jag.
#64 Inga problem.
#65 Jag älskar r.ö hamstrar. Önskar också att flera såg förbi ögonen som faktiskt är häftiga i mitt tycke. Ser som sagt riktigt fin ut din lilla Pumbaa.
Jag älskar r.ö. sitter o drägglar över era kullar, skulle kunna ha ett helt gäng
--------------

#67 Då tycker jag att du ska skaffa dig ett gäng r.ö småttingar. Eller iallafall en.
Lite lustigt för i en av mina första kullar fick jag en jättefin pojke som jag ändå sålde just pga att han var just rödögd. Ser honom här på forumet med jämna mellanrum och undrar hur jag kunde vara så korkad som sålde honom.
Så även jag har ändrat mig i fråga om r.ö.
#68 Jooo, de skulle jag mer än gärna. Men jag kan verkligen inte. Skulle hjärtat få bestämma skulle huset krylla av små sötungar. Är så förtjust både i dina r.ö. och Roxies, tja en massa andra ungar oxå iofs…
Men, Nej, har inte tid oavsett hur jag räknar. Utan nu satsar jag energin på min lilla turbo råtta och förhoppningsvis hans nya Bur.
--------------

#69 Mamman till Roxies kull och mamman till min kull är ju systrar, så det var väl tur för oss att du gillade båda två kullarna.
Men då har du ju någonting att planera för inför framtiden istället, det är inte fel det heller.
Jag måste med säga det, att jag har inte riktigt gillat r.ö tidigare, men åh vad jag tycker det är fint nu! Skulle viljat ha en vit r.ö grabb… Han skulle genast fått namnet Terminator ;) Lite häftigt sådär
Kunde kallas för Terre.. eller Tor
Vilka planer jag har.. haha!
Men får allt ta och vänta lite nu tills jag flyttar hemifrån 
/Matilda

Så fina :)
//Camilla

aha! så hela kullen är velox kusiner?
Men åh så söta! :3

#73 Japp!
Jag velade ju som en galning när mammorna var små vem som skulle stanna, Snow eller Ice. De är så otroligt lika förutom att Ice (som bor hos Roxie) är satin. Lika underbara hampisar båda två.
Haha vad ja började skratta när jag såg ditt val av tema! Satt och funderade på namn till blivande kullar här om dagen och fastnade för just lejonkungen-tema :P inte nog med att vi i princip har tvillinghamstrar, nu ska de heta samma också!
// Sofia

ASG! Jamen självklart!

Nu har iallafall även Pumbaa hittat sitt egna hem som han flyttar till imorgon.

Har ju precis köpt en hamster i från dig.. men är ändå så sugen :)
Men kommer nog inte funka så bra om jag tog hem ännu en till..dina hamster är såå söta alså ;)
//Camilla
Längtar redan på att lill killen ska komma hem
, men inte så lång kvar ellerfall.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida

#79 En i taget kanske räcker, roligt att du gillade dem!
#80 Nej, där var det snabba ryck.
#81 Jupp här går det snabbt
, tror han kommer få ett toppen hem här med massa kell och goss
, är så himmla glad att det inte var hamster jag var allergisk utan bara en väldigt allergi mott spån
.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida

#82 Klart han får ett toppenhem, annars hade han väl aldrig fått flytta.
Är ju själv allergisk mot spån så jag vet hur det känns, tyvärr behöver chinchillorna det så det är bara att bita ihop och klia på.
.
Jo det är väll det, som tur är behöver bara gerbilen spån här hemma så dom andra ska byttas till toalätt och träflis ikväll eller imon. Sen blir det att sova på soffan och se om det blir bättre
.
//Frida

#81 joo det räcker just nu iaf..mina föräldrar blir väl inte så glada om jag skulle ta hem en till. Men de verkar gilla Zaffran som han heter nu :)
//Camilla