snart kommer han hem =)
Snart ska jag hämta min lilla guldklimp Velox. Varför ska dagarna gå så segt innan det är söndag???
Undrar om han vuxit mycket? var ju ett tag sen man såg nå bilder nu.
Vad kul! Blev själv lite kär i honom :D
Så kul! Lycka till 

Så kul! Han är så söt
Vart kommer han ifrån då? :)

Från Roxie =)
Nämen, vad skoj!
Själv ska man bege sig och hämta hem en liten tjejja från Exentrion´s (stavning rätt?) imorgon!
Kram!
Du minns att jag varnat dig för ev. hamsterstöld
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
#7 Menar du mig eller Tjoffsa?
Jag tror inte Mnt-foto är seriöst =')
#8 Tjoffsa, fast är din lilla söt så kan jag väl stjäla den oxå när jag ändå är ute o åker
Jag skulle kunna fylla bilen m stöld hamstrar, finns så många fina
--------------

Nu är han här. Mysigare hamster har jag aldrig haft =) Han är lite trött nu men han var och strutta omkring en stund efter hemkomsten.
Min sambo blev också kär i honom.
Han hade grisat ner pälsen lite så jag försökte kamma honom lite. Vad är bäst att kamma med? en kam eller liten karda?
Naaaaaaaaaw så söt :*<33

ja han e jättesöt..kommer pussa på honom jättemycket!!! 
Väldigt söt 

hehe =) jag ska köpa en tandborste till honom, men det redde ut sig med en gammal plastkam och ett litet miniklipp med saxen, syns knappt att det är klippt =)
Gudars så lugn och fin han e =) Helnöjd är jag. Han kommer bli bortskämmd med massa gos och kärlek.

hur gammal är han? va de 5 veckor eller?

åhh, han är ju så söt
#18 Japp, de blev 5 veckor i torsdags :) Vad kul att du är nöjd! Inga protest-skrik antar jag? :P
// Sofia

nä han är übersocial…han vill inte va i buren längre. Vill bara klättra upp på min hand och ut och undersöka omvärlden här. Vad kan jag då hitta på åt honom. Han har fått lite groddar och ett stort rör, sandbadet. stackaren. tycker synd om honom.
Vad kul! ;D
#21 Haha, värst vad snabbt han gjorde sig hemmastadd :)
// Sofia

Vilken sötnos han har blivit!! Moster, morbror, mormor, morfar och farfar vinkar härifrån! Och minsann om inte till och med farfars far vill vara med på ett hörn.
Här snackar vi släktträff!
#24 Haha, det är inte dåligt. Till och med jag har ju tre generationer här hemma 
// Sofia

ja, han är ju nästan lite krävande juh…Nu är han på G..när får man lägga in Hjul åt hamstrar?

ok. får vänta med det då. Får försöka hitta på nå annat roligt då..hmmm….

hihi la några mandelflarn i en toarulle ihopknycklat. Det var roligt tydligen försöka få upp rullen.

…en liten stund.. Han vill bara ut..kommer så fort jag tar ner handen.

jag tänkte ju att han skulle få ta det lite lungt nu när han precis har kommit.
Grattis, han var verkligen stilig m all fluff päls
--------------

Ja =) Hur mycket tror ni han kan komma upp till i vikt som vuxen? Vad väger pappan?
Gud vad söt han var :D
#33 pappan väger ungefär 180g men han växer fortfarande lite. :)
// Sofia