Hamster iFokus

Hamster

Etiketterhälsabeteendekosthållningguldhamster
Läst 925 ggr
Mexxie
0

Mat till dräktiga hamstrar

Eftersom jag nu hoppas att min lilla Luna är dräktig så behöver jag veta vad som är viktgit att de får i sig för extra mat.

Nusse123
0

Man kan ju alltid ge barnmat…

Mvh Maja

Medarbetare på Djurannonser och Hamster

Mexxie
0

#1 Barnmat är ju dyrt och onödigt, det är ju samma sak som mat för människor fast mixat och utan kryddor.

Charlie2006
0

kokt potatis, kokt pasta, ägg, grött, hamster omelett m.m sen såklart grönsaker och frukt, kommer inte på mera för tillfället ;).

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Nusse123
0

#2 jaha… mina hamstrar älskar det, och det är det jag tycker är huvudsaken :)

Mvh Maja

southdakota
0

#2 Barnmat är väl inte speciellt dyrt? På vår mataffär kostar det kanske 10 - 15 kronor burken. Det är dessutom väldigt uppskattat av mina hamstrar Skrattande

Charlie2006
0

Kostar 4-5 kr för en burk här hos oss :)

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

southdakota
0

Billigt! Glad Kanske beror lite på märket och burkens storlek…

TildaH
0

Jag fryser alltid ner barnmaten i små portioner, så en burk räcker hur länge som helst.

Och jag kan inte säga att de är samma sak som vanlig mat, han älskar rotfrukter m kalvkött (barnmaten) medan mycket "vuxen" mat vägrar han ens smaka.

--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

Nusse123
0

#8 smart! För annars hinner den bli dålig innan hela tar slut :)

Mvh Maja

TildaH
0

#9 Jepp, riktigt smart, vi har flera olika smaker att växla mellan. Fick faktiskt tipset från hifGlad

--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus