Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 1782 ggr
Charlie2006
0

Ett gäng roborovski

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då jag passar kompisens hanar i helgen, så passade jag på att fota dom ihop med mina tjejer Glad, för övrigt är det en jag fött upp och den andra är Thador en pojke jag ägit för ett tag sedan.

Först ut är pojkarna och Sekhmet..

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
0

Eko

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
0

Bobo sover ovanpå Sekhmet

Min hemsida

//Frida

Charlie2006
0

Pojkarna säger hej

Min hemsida

//Frida

Charlie2006
0

Såhär kan det ser ut när robbar sover Skrattande. Thador och Sekhmet

Min hemsida

//Frida

Charlie2006
0

Alla fyra Flört

Min hemsida

//Frida

Charlie2006
0

En sovstill till Glad, fast här sover pojkarna.

Min hemsida

//Frida

Charlie2006
0

En trött Bobo

Min hemsida

//Frida

Charlie2006
0

och en sista bild på sötungarna Flört

Min hemsida

//Frida

Nusse123
0

Åhh, vad sötaKyss Robbar är ju så söta, men lite för snabba för min smak Tungan ute

Mvh Maja

Medarbetare på Djurannonser och Hamster

southdakota
0

Väldigt mysiga, härliga bilder! Kyss

Charlie2006
0

#9 Tack Kyss Glad. Mina är dock inte snabba mott mig, dom vill inte vara ifrån mig istället (väldigt mammiga nu, ellerfall Eko som ville häldre vara bakom kameran med matte idag)Flört, fast om någon annan skulle ta i dom så brukar dom springa iväg. Fast dom pojkarna som min kompis har är för snabba för mig Tungan ute Flört. Men kan hålla med dig att dom fläsa robbarna är väldigt snabba.

Min hemsida

//Frida

Nusse123
0

#11 skönt med mammiga hamstrar, sött!

Mvh Maja

Tinwe
0

Så otroligt söta! Måste ju säga att bilderna gör att man blir vääldigt sugen på att skaffa robbar själv! ;)

/Matilda

"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

Charlie2006
0

#13 Hehe tycker jag du ska ta och göra Skrattande, ellerfall om dom blir som mina, super gosiga mamma grisar Flört. Nä men tycker dom är otroligt söta, var ellerfall en av anledningarna varför jag köpa mina första robbar :)

Min hemsida

//Frida

Tinwe
0

#14 Jo, hihi, dem är ju så otroligt söta! Oskyldig Men får nog flytta hemifrån först Obestämd Vill ju ha ett akvarium med robbar (typ 3 stk) :)

/Matilda

"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

Crest
0

Åhh vad söta Kyss Vill också ha robbar. Hur stora är det de blir?

Charlie2006
0

#16 Mellan 4-6 cm och väger mellan 20-30 g Flört.

Min hemsida

//Frida

Crest
0

Och jag som tyckar att mina vintervita är små Flört

[Sniff]
0

De ser så ihopsjunkna ut^^ Pösbollar^^

Crest
0

Hur stor Bur ska de ha? Har ett akvarium på ca 60 l och det är ca 60x30 cm (nu är jag väldigt dålig på att uppskatta längder, men ungefär), räcker det till 3-4 st? Fast tror nog jag får vänta ett tag då, har faktiskt lyckat tjata till mej både gerbil och vintervita, så nu har jag både marsvin, hamster och gerbil ^^ Men när jag har flyttat hemifrån kanske Glad. Fast tror nog att mitt hus mer kommer att se ut som en djuraffär än en lägenhet då Skäms

Charlie2006
0

#20 Samma mått som andra dvärgar Flört. Om du ska ha dom i ett 60x30 akvarium skulle jag sagt 2-3 stycken låtter bra Glad.

Min hemsida

//Frida

[iurochskur]
0

Men vad söta!

Nusse123
0

Funderar på att skaffa robbar, typ 3 st… Men jag får ju inte :'(

Mvh Maja

Helena1978
0

Jättesöta robbarKyss

Har ställt frågan hur många robbar som gick bra att ha ihop och hur stor yta de skulle ha?

En länk till svar:

http://hamsterforeningen.se/shfsforum/index.php?topic=6243.0

Charlie2006
0

Tycker det stämmer ganska bra det svaret Flört, dock inte på min ena hona som älskar nya kompisar och bryr sig inte så mycket om det flyttar in eller ut hamstar från flocken, och för henne gäller det ju mera kompisar ju mysigare Glad.

Min hemsida

//Frida