Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1377 ggr
Minitassen
0

Djurbiten.com

Tycker ni att Djurbiten är bra? Har ni köpt saker därifrån och gick det smidigt och snabbt?

Nusse123
0

Jag tycker att Djurbiten är bra, har dock inte köpt nåt därifrån… men jag tycker dom verkar ha bra saker :P

Mvh Maja

Medarbetare på Djurannonser och Hamster

MartaEvelina
0

jag tycker den är jätte bra men som 1 skrev så har jag inte heller köpt något från där men de verkar bra kan jag säga!

southdakota
0

Jag tycker de verkar väldigt bra, men lite synd att man måste beställa för 300 kronor varje gång man handlar, men annars blir det väl inte lönsamt för företaget, antar jag. Glad Men det är säkert kanon när man ska beställa en Bur eller någonting större. Skrattande Det är ju även otroligt generösa som ständigt sponsrar sidan med priser och dessutom erbjuder alla medlemmar 10 procents rabatt på deras köp. Glad Även väldigt bra och stort sortiment till smådjur!

Nusse123
0

#3 Vaddå 300 kr/gång? Vad jag vet får man handla för hur mycket man vill!? :O

Måste också säga att fraken är för dyr enligt min smak (okej, jag erkänner; jag är snål. riktigt, riktigt snålOskyldig)

Mvh Maja

southdakota
0

#4 Tror jag läste någonting om att man måste handla för minst 300 kronor vid varje köp (Här på sajten om jag inte minns tokigt), men kan förstås ha fel Tungan ute

Nusse123
0

#5 jaha… Ja, kanske det! Nu när du säger det så känns det bekant :P

Mvh Maja

southdakota
0

Hittade det nu Tungan ute
http://hamster.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=1e677728-a5fc-4af6-9a52-2b420eb0e425
"Men en sak som gäller om man ska beställa, är att man måste beställa för minst 300 kr. så ett tips kan ju vara att tex sambeställa med en vän, så kan man ju dela på frakt kostnaden också :)"

Imasy
0

Haha, jag tror inte Stefan på djurbiten har satt en maxgräns för hur mycket du får handla för ;) Däremot så finns det en minimigräns ;)

Jag har handlat därifrån själv, och det gick fort. Likadant när de skickar sponsorpriser, som även detta skickas med Schenker, går det på ett par dagar bara.

Ang frakten, så tror jag inte att det blir så mycket billigare om man skulle skicka med vanliga frimärken på posten.

southdakota
0

Oj, såg just att jag uttryckt mig lite luddigt, men menade förstås att man måste handla för minst 300, inte exakt 300 Flört