Hamster iFokus

Hamster

Etikettandra-djur
Läst 643 ggr
Charlie2006
0

Katten och robbarna..

Blir så frustrerad Tungan ute, varje morgon jag vaknar så ser jag ena katten i robbarnas Bur, och på kvällen samma vissa. Har varit så sen dom bytte Bur i ca 4 dagar nu. Lite irriterad blir man på han, skriker på katten :P, suck vad hjälper det när han har somnat i buren. Funderar på att spruta vatten på han? eller starta dammsugaren Tungan ute vilket får fart på han därifrån då.

Hamstrarna springer bara så dom får han inte tag på, men det är om han skulle putta ut dom på golvet så dom försviner som jag är orolig över det bara tar någon minut så är dom borta. Buren har bara en liten springa på ca 1½ cm som katten klämmer sig imellan och kan då säga att han inte är small. Ak, Måns skrattar bara åt en typ :P säger: men matte fattar du inte att jag ska sova här..  

Men tycker ni typ jag ska spruta vatten på han?

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Sara87
0

Jag tycker du ska se till att ställa buren så katten inte kommer åt den å hamstrarna….

Charlie2006
0

#1 Nu har han slutat då jag blev så trött på han så har jag haft en papperskorg framför buren och när han inte kan komma åt, så har han slutat att försöka..

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida