Bilder!
Så fina pällsbollar du har :)<3
Stå på dig,annars gör någon annan det
www.nouw.se/fuckingfuckface
#11 Tack :)
// Sofia
Ja jättefina små pälsbollar!;) Riktiga sötisar:D

var det maj som var på sista bilden? guud vilka fina färger hon har!! var det rost och fläckig vit? jag är inte så bra på färger ännu…hehe :P
#14 Japp, det är Maj. Hon är rost d.s (dominant spot) :)
// Sofia

Sötnosar hela högen. Men jag måste väl erkänna att jag är liiiite partisk mot Ice och Maj då. Mina bebisar ju!
Så himla glad att de flyttade till dig.
#16 Haha. Du är välkommen att hälsa på dem när du vill :) De blir säkert glada!
// Sofia
Är flingan en överspottad creme/offwhite ds?
#18 Vet inte riktigt vad hon är. Hon är från en djuraffär, haft henne i 1,5 år nu. Vet att hon är satin iaf :P Det är iaf några som sagt att hon är m.ö, s.ö vit. Men jag vet som sagt inte.
// Sofia
#20 vilken sötis :)
// Sofia
Hehe ja han är ju lite speciell. Min mamma tycker han är så söt och vill att jag ska ställa ut honom hehe. Men för det första är han ju som sagt från Zoo, sen hittar man dom där små felen som för långt huvud, lång kropp, avlånga öron osv hehe. Men han är mitt lilla sällskap och det nöjer jag mig med :) Men din sista bild där va bedårande! :)
#22 Insidan som räknas ändå, min Nimh fick mitt hjärta på fall direkt. Han är ju så fulsöt min lilla plutt <3
// Sofia
Hehe jomen de finns ju dom som e så fulsöta så de inte är sant! De va ju så jag föll för honom haha ^^
ååh,, söööta dom e!! Gillar bilderna skarpt 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

#2 och #6 var helt underbara. :) Jättefina hamstrar du har.
#26 Flingan tackar för komplimangen :) Tack!
// Sofia
ååh ge mig Maj 
#28 Hihi. Hon ska ju ha bebisar den 14 nov ;)
// Sofia
#29 perfa till min födelsedag, den 15:de ju ;)
hih nä men kan inte ha fler hamstrar :c
#5 Kolla skägget! ^_^
#29 Maj var ju helt underbart fin! :D
#5 Haha ja, han är för snygg lilla Nimh ;D
#29 Visst är hon :)
// Sofia
Tänkte att det brukar vara typiskt för överspottade ds creme att ha fläckiga öron. Skulle hon vara mö sö vit skulle öronen vara mörka och inte fläckiga.
Jättesöt i varje fall
Jo jag vet. Men hon är kritvit, så hon kan inte vara offwhite i alla fall. Vet inte vad hon skulle kunna ha för färg om inte sö mö vit. =/
// Sofia

Maj är ju så lik pappa Hoppsan så det är löjligt.
#49 Var faktiskt lite läskigt att se honom paras med pärlan, på bild.. Det var ju MAJ :P
// Sofia
Bilderna på Maj då hon trixar med bananbiten e ju för härliga!=) Myspysiga hampsiar du har!!
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/
#51 Ja hon var riktigt rolig att titta på. Först sprang hon runt i cirklar för hon visste inte riktigt vart hon skulle göra av den. Sen satte hon sig ner och började fumla in den i kindpåsen.. Hela scenariot varade väl i 5 min eller nåt :P
Tack! :)
// Sofia

#50 Inte konstigt att det bara blev två bebisar ur den kombinationen då.
#53 kan vara en anledning ;P
// Sofia

gud va söta bilder! ^^ spc bananbilderna xDD
//Anja
#55 hihi tack :)
// Sofia

Hihi, vilken härlig tråd! Har ju haft det privilegiet att träffa några av dessa pälsbollar..! 
Super härliga bilder!
#46 Hahahaahahaha!! Jättesöt :D
#46 hahaha.. nej men gud… oj oj oj, jag dog typ lite nu! *skratta* 
Hamstrar kan iaf inte ha några större svårigheter hos tandläkaren- "gaaaapa stooort…." 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Måste säga att jag visade bil #46 på Ice för syrran Snow.
Hennes reaktion var: Ja, ja, hon må vara satin men jag är åtminstone inte skev i ansiktet!
Brorsan Storm höll med och tillade att han faktiskt var satin också, dock inte vit om det nu var så noga.
Mamma och pappa säger bara: Barn, barn, sluta käbbla nu, ni är lika fina allihopa!

Guud vilka fina hamstrar :)<3
#60 haha.. skev i ansiktet… *fniss*
Super goa hamstrar iaf! :)
_
såå fina bilder! haha.. hade inte tid.. hon hade tvättid *lol*
_
tack!
// Sofia
Naaaaaaaaaa
Vilka fina hamstrar! Har inte sett denna tråd förut så jag hade många bilder att dräggla över
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
hehe :)
Vem är det du har som "profilhamster"?
Själv har jag lilla Puff :)

#46 haha, kan inte sluta garva
men så söööt
Oh, hjälp… De är jättesöta!!!

Sweet !:D
Vilken supersöt hamster Nippet är!