Maggie
I fredags kom denna dam hem hitt, då hennes föra ägare skulle avliva henne
. Tog imott henne såklart och undrade varför dom skulle avliva henne då hon såg fullt frisk ut och dom sa att hon rymde och bett dom ofta. Sålänge hon varit här har hon inte bitits, inte rymt en ända gång och varit en liten ängel som tiggit att bli upptagen.
Hon är köpt i djuraffär, och lika gammal som Sekhmet och liknar Julia otroligt mycket, tror det kan vara en av mina egena ungar som är syster med Sekhmet då jag sålde 2 honor till just den djuraffären under den tiden och det var dom ända robbarna dom har haft där.
Döpte om henne till Maggie som jag tycker passar henne och får se om hon blir kvar eller om jag ska hitta ett hem till henne, men får se. Hon har fått riktigt mat nu och jag har börjat bytta hennes basfoder till det mina får. Nu är hon ellerfall i trygga händer
.
Kan ju säga att hon var svår att fota
då hon vill fram till mig och "kolla in" kameran (vad är deta?)
.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
- mmm pumpa frön är gott 
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
och sista bilden.
//Frida

Söt ! :)
Om du vill ha bebisar efter min hona kan jag mycket väl tänka mig ett byte
hihi….så söt!

Var det från blocket? Tänkte att jag skulle pm:at dig länken men så glömde jag totalt bort det. Tur att du tog hand om henne!
#4 Hehe jo visst är hon
, hihi asså ;)..
//Frida
#5 Nopp inte från blocket, fick mejlet privat från dom. Jo kunde inte låtta dom avliva en frisk hamster som ändå bara är 6 månader gammal.
//Frida

#7 Ok, finns fler människor som inte använder hjärnan då…tragiskt.
Hon är jättesöt!
#8 Jo tragiskt och ledsamt att vissa folk ibland inte har vett i huvudet. Sen är jag ännu ledsamare för att troligen är det en av mina uppföda och att jag sa till djuraffären när jag lämnade dom att sälja båda till en och samma person :/. Är bara glad att hon kom bort från dom.
#9 Rymningsäker, massa aktivitet och goss ska väll hindra henne från att vilja rymma ;).
//Frida