Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 717 ggr
Isira
0

Nyinflyttade raringar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter några om och med så blev det några dvärgar då jag insåg att jag faktiskt visst fick plats med e Bur till, även om Tamari gärna hade beslag tagit all min uppmärksamhet och helst inte delar med sig(hon gör tappra försök :P).

På bild Sadie & Daeva

Isira
0

Lilla Dweia som är Sadies mamma. Stackarn hade ju lyckats stuka till ena foten. Men går nu normalt på den igen Glad tur det läkte så fort. Blev inte månag bilder på henne, hon blev lite små nervös av kameran.

Roxie
0

Små sötnöss :)

// Sofia

Isira
0

Sadie var nyfiken på vad det var för åbäke jag vifftade med framför dem Tungan ute

Isira
0

& sista på Daeva. Får ta någon dag och avsätta tid och försöka få till riktigt bra bilder på dem :) blev mycket suddigt idag haha

Isira
0

# 2 tack :) visst e dem.

Schniigel
0

Åh mina små bebisar! ;) Missade att du gjort en tråd!

Hur går det med dom små liven? :)

Karizma
0

:D fina

Isira
0

Glad det har gått fint. dem verkar ha bott in sig bra nu. Lillan sätter sig nära burdörren när hon vill ut, så gulligt ^^ . Ska bara se hur det går med den lilla ljusa.

Emellanåt sover alla ihop, men ibland verkar hon rädd för de andra 2 (minstingen Sadie är mycket mindre än henne också), men de har inte gjort något. Har kollat henne och hon har inte blivit biten eller så, men igår satte hon igång med att springa skrikande där ifrån så fort någon luktade på henne :P så lite knas ut. men sen lugnade hon sig igen får väl se hur det går idag.