Undrar
Detta kanske är en dum fråga men iallafall. Dvägar ska ju, som så många gånger påpekats, bo i flock eller iallafall 2 & 2. När jag var yngre hade vi som kallades sibiriska, vilket jag förstått är vintervita eller? Kan vintervita bara bo ihop med vintervita eller kan de bo ihop med andra typer av dvärghamstrar?
Dvärghamstrar ska bo med sin egna art och ja, det är vintervita som kallas sibiriska.
Dom ska bo i flock eller i par eftersom dom inte är solitärer.
okej, så då funkar inte tex vintervit å campbell alls ihop (för vissa här är detta säkert uppenbart, men jag är inte alls hej på sånt). Kom att tänka på det mest för att de inte alltid har sån super koll på vad exakt det är dem ar inne i djuraffärer. Har sett ställen där det bara heter dvärghamster rätt å slätt liksom.
Köp från uppfödare tycker jag! Då får du säkert det du vill och bra support.
Shniigel (kanske felstavat) här på hamster iFokus har bebisar till salu…
Jo får bli det om det blir dvärgar. velar lite än… vet att jag är hejjalös av mig, har alltid varit sånn :P fasar lite för alla "men Rebecka då var ska du ha alla djuren.." komentarerna som kommer att komma dröslande haha
Tack för tipset 
Japp, Jag har två hanar och en hona kvar, agouti allihopa!
Okej :) var i sverige bor du om man ska kika på transport? ska nog spendera kvällen med att vela lite till dock (fast jag tror jag har bestämt mig :P) sen ska jag tjata på min far så vi åker till ikea till helgen så jag kan köpa den där hyllan till köket att ha burarna på, hehe
Jag bor i Malmö, Skåne (:
nice, det där var ju nära och bra. det är inte du som har lagt ut annonsen på blocket då? 
haha jo det är nog jag :P
haha då har jag nog reda mailat dig *flin* aw va synd honan som va mandarin redan hunnit bli tingad, va ju så söt. Men dem andra är också fina 
Det är inte helt säkert att Mandarinen är tingad, vi kan ju fortsätta att hålla kontakten om du vill, vilka andra färger är du intresserad av?

Har ryska vintervita hamstrar ( tror jag..) bebisar hemma till salu ! :D
#13 jätte gärna, jag vill gärna ha henne om den andre backar. Saphire pearl honan är jag också väldigt intresserad av men hon var väl också tingad. fast augotina påminner om min söta kicki jag hade för många årsen 
kanske är att ta i men skulle gärna ha en flock på tre om man kan fixa en bra Bur till dem och om det funkar. Är det en dum idee tycker du?
Tipex är inte tingad :) (saphire pearl) dock går hon ensam för tillfället då hennes burkompis flyttade… och Agoutisar har jag gott om hehe
(den blå buren finns kvar)
:D va kul. Kan man kanske komma och kolla på dem i veckan?
Visst, Skicka mig en mail så kan vi prata vidare . (cassapanda@hotmail.com)