Lite av mina funderingar.
Jag satte mig nyss framför Puffies Bur, och bara började fundera lite.
Jag kom på att jag är så lycklig över att Puff tillhör mig, att hon är min, att hon finns hos mig och kommer finnas här hela sitt liv, att hon är så bra, så snäll, så fantastisk, allt som hon är!
Jag älskar henne verkligen, och att bara titta på henne där i sandskålen när hon står och tvättar sig, det verkligen tog tag i mig. Jag blev lycklig, bara av att se på henne. Jag kände mig enormt lycklig och fantastisk, och att jag var så himlans glad över att Puff fanns.
Vet egentligen inte varför jag gjorde en sån här tråd, kände bara att det behövdes, av någon anledning.

Ja, men så är det! Ibland behövar man bara skriva av sig lite, känner likadant när jag sitter inne hos mina hamstrar eller när min hund är lite extra snäll och gosig! Det är nån slags lycka som inte går att förklara ;)
#1 Precis! Jag var bara liksom glad för allt….
Å ibland när dom gör saker så man bara smälter, då blir man så stolt och varm inombords.. de små har större hjärtan än många tror :')
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_