Välkommen hem Fenja
Jag är stolt ägare till en liten guldtjej från NinniH´s kull! Åkte och hämtade Fenja den 23:e.
Lät henne ta det lugnt det första dygnet men sen tog jag några kort. Hon är otroligt söt och lugnare än jag hade räknat med. Men de är kanske bara en smekmånad.
Hade även med mig syster Eira ner som idag flyttade till sin matte. Eira var en aning snabbare i sina ben.
Bilder!
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner
Vad roligt! Grattis:D Jättesöt tjej (och syrran
)
Vad kul! Jag är inte aaaaaaaaalls avis på att du har en liten gullesnutt. Inte alls.
Snuttefröknarna. ^^
Kul att se bilder med lite bättre kvalitet än mina. 
Jättesöta!
Jag är så sugen på en nf nu alltså!
Fenja var otroligt söt, Sg är så vackra!
(har själv 3 stk
)
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Underbart söta!! :)

sickna fluffiga sötisar
Tack alla!
Är väldigt nöjd med lilla Socker. Hon har börjat ta för sig lite mer och visar lite personlighet. Lyckades rymma ur buren 2 gånger, 3:e gången kollade jag på henne för kunde inte förstå hur hon kom ut. Hon hade hittat en pinne i gallret som var lite böjd. Blev några mm extra brett och där klämde hon sig igenom. Nu är pinnen rätt igen och sen dess har hon inte tagit sig ut.
Hon är en hejare på att balansera så hon har fått taket fullt av stora grenar. Hennes Bur är 83 cm lång, 42 cm djup och 67 hög. Buren är avdelad på 2 våningar så hon inte ska ramla så långt.
Är man trött så duger matskålen bra som sovplats.
Att det ska vara så svårt att få fina bilder på en hamster hade jag ingen aning om! Dom är bra snabba.
Vackra lilla varelse.
Farligt med hamstrar! Man vill ju ha fler..

Helt underbar, älskar hennes färg!
Är det som saknas härhemma tror jag, en liten b.ö silvergrå.

jättefina bilder, gissar att det varit en hel del misslyckade också! 
#12: Haha, nog är de snabba alltid! 
Det är ännu värre när man inte har en kamera som hänger med.
Jisses så vacker hon är
Denna lilla tösen å hennes sg-syster va dom som föll mej mest i smaken när jag va till Ninni :)
B.ö silvergrå är alldeles underbar färg! Och hon är fin i övrigt med…
#18 Håller med :D Jag gillar både Sg och Sg b.ö :D Lilla Socker är ju helt underbar :D
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Socker växer och blir bara mysigare för varje dag! Nu är hon så stor att hon kan springa på golvet utan att försvinna i varje liten springa 
Bilden togs inatt med dålig mobilkamera! Hon är väldigt lugn i handen.

Hon är verkligen hur söt som helst!

Hon är verkligen hur söt som helst!
Super söt, Grattis till din nya familjemedlem! :) Verkar vara en charmig tjej det där ;)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_