Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 966 ggr
Charlie2006
0

Töserna har flyttat in i en duna

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har Eko och Sekhmet fått flytta till en ny Bur. Ny och ny, den är ellerfall ny för dom. Hittade den och massa rör till den buren när jag städade ur vinden, så tänkte att mina töser kunde få en lite "roligare" Bur än dom har nu.

Inredningen består av 2 hjul, sandbad, en stor stock/gren, matskål och vattenflaska "såklart", toalett-rullar och några rör Glad.

Nu kan dom väll ellerfall inte klaga. För dom tyckte innan att "matte kan du vara så snäll att göra våran Bur lite roligare" Tungan ute. Om inte så har jag väll en gallerbur med övervåning att sätta samman med dena buren, hehe om dom fortsätter klaga. Skrattande

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
0

Min lilla bebisen, ser fortfarande ut som under 10 veckor på denna bilden ändå om hon är över 6 månader.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
0

-

Min hemsida

//Frida

Charlie2006
0

-

Min hemsida

//Frida

Charlie2006
0

-

Min hemsida

//Frida

Sigriiid
0

Åh, sötisar!! =)

// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/