Cube <3 Bacardi 2
Sötaste Center ;D
Sötaste Center ;D
Åh Coco :D <3

så underbara!!!!
Center pojken är såå uuundeeerbart söt ;D<3
Snuttepluttar ^^
Ja :) Synd att det blev så dåliga bilder bara. Ska försöka få några bättre om ett par dagar istället.
Sötnosar! :D
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

Har den lilla gått bort? =(
Tror att Polly är homozygot =)
Riktiga sötnötter har dom blivit 
#20 Nej, lillen lever än :) Men fortfarande mkt mindre men vi har kvar han så får vi se hur länge han orkar. Han har iaf fått mer päls och börjat öppnat ögonen nu.
Jasså? =) Trodde först hon var brunörad silvergrå men sedan dess har hon blivit lite mer grå i tonen. Får se om ett par dagar vad det slutgiltiga blir ^^ De byter ju färg hela tiden när de är små.

Ok, tänkte eftersom det inte va nå kort på honom.
Ger du honom ersättningsmat? han lär ju inte orka kämpa sig fram till mjölkbaren om han är såpas liten..
Hehe jo dom byter ju färg och kön ibland :P men tycker det ser ut som svart tipping o inte brun =)
Nej har inte gett han något extra. Han är liten men extremt pigg så han springer runt som de andra :) Men det är klart jag håller koll så att han får mat och får dia.
Jo :) Har kommit fram till att hon bara är silvergrå nu ;) Inte riktigt kollat om hon är homo eller heterozygot än men det är nog som du säger =)
En hane kan inte vara sköldpadd, det är könsbundet och enbart honor blir sköldpadd.

#35 Är det? o:
Lillen lever också om någon undrar. Har ingen bild på han bara, minnet blev fullt ^^ Han är fortfarande liten men klarar sig förhoppningsvis. Han ska flytta till min uppfödarkompanjons bror så han har redan hittat ett hem :)
#35 Jaha :o Där lärde jag mig något nytt ^^ Tyckte han var så väldigt mörk på rumpan.
#38 Gud så söta dom är :)
Du får besked förmodligen senast söndag/måndag om jag ska ha en knodd eller inte :)
Åhh, är totalt kär i Center!! 

/Matilda
#39 Okej :D Vad bra! Övertala din föräldrar nu ;);)
#40 Ja :) Han är jättesöt. Inte tingad än heller faktiskt ^^
#36 Japp!
#41 Inte!? Galet! Tycker han är helt bedårane!
:D:D
/Matilda
Jag är mkt förtjust i dina vita r.ö=)
# 44 Jasså? :D Har 5st ^^ 3 hanar och 2 honor men de är så lika allihopa så man inte ser skillnad på dem än ;D
#45 Ska inte ha någon guldhamster hemma, men frestad blir man ju.
#45 Blev jättesugen på Center nu juh.. :( Frågade pojkvännen min men nehe.. Nu är jag lite sur på honom … xD
/Matilda
#46 Det var ju synd
#47 Du får väl tjata lite mer ^^
Vad vit Coco såg ut att vara! :O
#41 haha pappa är redan övertalad, bara en kvar :P
#49 Tycker du? Hon är ganska gul för att vara offwhite, i verkigheten syns det mycket bättre. Snickers är också offwhite & han ser ju kritvit ut på bilden, fast han är ljusare än Coco i verkligheten också.
#50 Så bra då ^^ Då borde det ju inte vara så svårt..
#53 Ja, en ny skadar ju inte ^^ Ja =) Han är jättesöt!
#54 Oh ja ;D Är så svag för just silversobel.. XD
Men har aldrig haft någon :O
/Matilda
#55 Någon silversobel? =) Nu är det en annan privatperson som också är intresserad av den som vill komma & kolla så nu får du bestämma dig snabbt om du vill ha honom ;)
#56 Tror inte jag kommer få honom så det är likaväl.. 
/Matilda
#57 Okej ;)

Sluta att lägga upp bilder på dom! :O min soffa blir blöt av dreggel efter silvergråingarna! xD
#62 Min älskling, ge mig! <3 :')
#61 Jasså? ;) Du ville ju inte ha någon ^^ Hihi

#64 jo det är klart jag vill!!!! :P men jag får inte :( jag får ju hem Bejla nästa vecka..
VILL HA!
#65 Jaha, så det blev Bejla ändå :) Så de löste sig med transport till slut?
#67: Svar ja. 
Måste bara höra om han kan tänka sig svänga förbi Smedjebacken för en liten summa extra, så slipper vi åka och möta i Avesta. 
#68 Ja, så det blev den som jag trodde då ^^ Hur långt är det från Avesta till Smedjebacken?
#70 Du missade nog mitt inlägg där uppe med ;)
#71 "Min älskling, ge mig"? ;D Jadå, hon är din, ta det lugnt ^^
#74 Du skulle komma till Stockholm den 30/1 eller var det va och leverara till någon va? =)
#75 Till mig bland annat ;)
#77 Åhh, han är ju så fiin …
Blev han tingad? :)
/Matilda
#78 Det är inte klart än ;D De är några som ska komma och kolla på han på söndag eller måndag så då får vi se om han får ett nytt hem. Skickade nya bilder på han nu ^^
#70: ca 6 mil är det däremellan.
#79 Okej :) Lycka till då! :D Synd att jag inte kunde… :(
/Matilda
#75 Japp :) Troligtvis blir det så. Måste bara kolla upp lite hur jag ska åka eftersom det tydligen inte var tillåtet med djur med den bussen jag först tänkte åka. Är du sugen på någon eller? =)
Tror det var alla =) Förutom lilla plutten, som visade sig vara en tjej nu. Snacka om efter i utveckligen. Men han får stanna hos min kompis bror och ta det lugnt så länge han orkar :)
Det var ju en hon? :P
#87 Menar du den lilla som har vart helt efter? :p Nej, det var en han från början. Som blev en hon nu för ett par dagar sen ^^ Japp hette den men nu får den väl byta namn ^^
#88 Du skrev ju "Men han får" hela tiden han ? XD
#89 Hahhaa, ja du ser. Jag tänker fortfarande att det är en hane ;D "hon får" ^^
Haha bra där Dea ;)
#82 Jaa jag är väldigt sugen på snickers och förmodligen kommer jag kunna köpa honom :)

åww! vad söta bebbarna är!!!!
#92 Okej :) När vet du det då? ^^
#94 Förhoppnings vis redan i kväll, men min mamma är lite jobbig så hon sjuter upp allting för hon "orkar inte tänka på det just nu"
-.-
#95 Okej men du får du pucha på henne nu för det var nyss några här som var & kolla som ville ha just offwhite hanen men då sa jag att han eventuellt redan var tingad så jag skulle behöva veta ;D Vart i Stockholm bor du?
#96 Oj då, vad bra att du sa det! Jag kommer med besked i morgon kväll och det lovar jag verkligen! Det är nämligen så att min mamma håller på att avsluta ett stort arbete i jobbet och jobbar till typ nio på kvällen just nu så det är därför det har dröjt. Men imorgon vet jag, hon har lovat att bestämma sig senasty imorrn nämligen ! =)
Jag bor norr om sthm i åkersberga.
#97 Okej =) vad bra. senast imorgon alltså ;D
#98 Japp :)
#99 Good! =)
#99 Fått något svar än? =)
Någon som vet om Twix är sg umb förrästen? :p Vet inte riktigt hur sådana ser ut. Fick ett litet tips att han kanske är det.
#102 Tror nästan han är det, ser tickad ut tycker jag. :P
#101 Ska prata med henne när hon har tittat klart på tv :d
#104 Okej =)
#105 Nu har jag snackat med henne och hon sa ja :D
Så jag paxar jätte gärna Snickers (offwhite hanen) i förutsättning att du skulle komma till sthm o leverera :)
Japp =) Vad har du för mail? Enklare att ta det över mailen istället för här.
#107 b.nora.lucas@hotmail.com :)
#106 Grattis, så kul!:D
blev lite svag för polly ;P
#110 Hon är tyvärr redan tingad av en liten pojk som ska få sin första hamster! =)
Det är bara de fem rödöga vita kvar nu (inte helt otippat)

Försök ta kort på Twix från sidan - så man ser halvmånarna =) Då är det betydligt lättare att se om han är Umb eller inte =)
Dom har verkligen blivit supersöta!
Men jag vill se den lilla tösen också 
Okej :) Ska kolla om jag har någon sådan bild ^^
Vilken tös?

Den lilla, som du trodde var en pojke först. =)
Jaha :) Ja, ska lägga upp bilder på henne imorgon :) Hon verkar bli en b.ö silvergrå ^^
#115 Hallå du måste svara på mitt mejl, om vi ska kunna hämta honom imorrn! ! :O
#116 Har gjort det nu. Skickar sms så fort jag vet någonting. Tydligen blir det transport med hamstrar till Sundsvall för mig imorgon också så det är ganska mycket just nu ^^ Men im. förmiddag ringer jag Johan & hör när han åker. Troligtvis är det på eftermiddagen så han kommer fram på sen eftermiddag/kväll i Södertälje.
#117 Jo jag förstår det :P
Okej…
#118 Ja =) Nu är det klart i alla fall. Hoppas att du kan hämta henne.
#119 honom * :P
Jag har svarat på ditt mejl nu..

hur har det gått med kullen, blev alla sålda?
Jag har lilla offwhite tjejen hemma :)
Snickers har flyttat jag dumpade av honom till LoveNasse ^^'
#122 haha xd
#121 Ja :) Alla sålda. Bara 1 kvar hemma som väntar på att få åka till sitt nya hem.