Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 841 ggr
Solan1976
0

Duracella - Ett krutpaket!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ni som finns på hamsterföreningens forum har kanske hängt med i tråden omplacering.

Det var i ett samarbete med Södertörnspolisen som vi omhändertog en hel del djur från en lokal där ägaren tyvärr avlidit (de flesta flyttade till olika omplaceringshem/föreningar osv).

Här är en av de två dvärgarna jag tog med mig hem.

Tyvärr vet jag inget om dem men de är söta och börjar så smått finna sig till rätta.

Detta är en hona..

Solan1976
0

Glad

Solan1976
0

Glad

Solan1976
0

Glad

Solan1976
0

Glad

Solan1976
0

Glad

Solan1976
0

Tyvärr är hon en bitsk liten krabat så vi hanterar henne väldigt sparsamt och endast med vantar just nu Rynkar på näsan

Men vi hoppas att hon blir bättre med tiden Flört

Mexxie
0

Vad har ni i burbotten?Obestämd

Solan1976
0

laxå´s träpellets.. Vet att många tycker att det är lite hårt men det har fungerat, de har ju inte direkt så stora tassar att de går omkring och gör sig illa. Men skall ändå köpa STL när påsen börjar ta slut, för det luktar inte heller illa. Flört

Zheverez
0

vad bra att ni tog hand om de små sötnosarna.

har man pellets kan man lägga in mkt rör,kartonger och rivet papper så de kan bygga sitt gångsystem att bo i.

Solan1976
0

Jo, självklart har jag det.. även massor med colorbed material som är gjort av återvunnet papper som hon sover i.. Med en äggkartong över som hon gillar att klättra på Flört.

Så här såg buren ut när den var nystädad. Men sen tillkommer varje dag lite olika grejer, som Hjul, dotterns leksaker som även hamstern verkar gilla *fniss* osv..