Pratade i sömnen?
Jag var in på mitt rum bara för att hämta en bok när jag hörde pip/grymtanden från Eltons Bur, jag blev orolig att han hade gjort sig illa eller så, han låg nedgrävd i spånet och jag väckte visst honom, efter att ha väckt honom och han stigit upp i min hand pep han en stund till sen slutade han.
Kan hamstrar "prata" i sömnen? Och/eller är han kanske sjuk?
Blir ju smått paranoid!
Min hamster har typ snarkat förut :o
Och min förre hamster skrek i sömnen en gång, och sprattlade.. Tror han drömde mardrömmar om de går xD
#1 Det var lite det jag funderade på också? Kan hamstrar drömma?
Jag menar hundar kan ju drömma… Så varför skulle inte andra djur kunna drömma?
jag tror de.. :O kan också höra min hamster grymta till i sömnen ibland.. :)
#3 Vad skönt att höra då behöver jag inte oroa mig då :) Thank you ^^
Har haft ungar som pipit i sömnen.
Lät som små kanadagäss! *skrattar*
kanadagäss.. *skratta*
Jag har ju en liten pip-tant här hemma, hon kan gå omkring på golvet å ba "Queeek! Queek" utan anledning typ. Tror hon pratar med de andra hamstrarna , låter hel festligt! Så de kan säkerligen göra ifrån sig lite ljud när de sover också 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Min ena guld för ett ganska högt oväsen när han sover
, trode först han hade gjort illa sig för det va inte så länge sedan han började men det, vissade sig bara att han sov
.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Min förra hamster tror jag att hon "snarkade". Jag hade nyss gett henne sin medecin så satt jag med henne i famnen och hon somnade men plötsligt började hon att ge ifrån sig kutterdjud fast i sömnen, tyckte det var jättegulligt!