Äger 6 stycken men 1 bor hos min kompis 
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
2 för tifället, men tror den ena är gravid, så får se.
Mvh
Mig
Äger 5 tror jag och sen är 5 till här tillfälligt och en av honorna är dräktig nu förhoppningsvis :P
21 st vintervita varav:
7st vuxna (1 boendes som ägs av Ulltussen) (6st är mina)
14st bebisar (varav 2st ska stanna).
13 Vuxna och 7 ungar! (inga ska stanna)

1 vuxen, 1 "halvvuxen" (=
6 st för tillfället.
// Sofia
finns det inte redan en liknande tråd?
Mvh
Mig
6 st guldhamstrar :)
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Jag har 8 guldhamstrar just nu :)
Jag har 1 guldhamster
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
2 stycken 
har 5 stycken, men snart 6. =)

1 guldis men förhoppningsvis en till snart :)

Jag har 12 guldar och 2 dvärgar :)
#15 Ojj Hur hinner du med allt? xD Kan nog max ha 8-10 hamstrar sen skulle det bli jobbigt och stressigt för mig.. xD
/Matilda
just nu 30st. varav några bebisar å sen både guld å dvärg
1. ska kanske ha 2.
#17 Ojj 30 hamstrar! :O Hur många är vuxna av dem? :)
/Matilda
det är 14vuxna guldar, 11vuxna dvärgar, 3dvärgbebisar å 2guld bebisar:)
#20 Ojj :O Hur har du plats för det!? 
Rena rama lyxen juh :D
/Matilda
hehe ja men sen har jag två hundar,1landsköldpadda,2papegojor,2igelkottar,1kanin,2möss,alla hamstrarna,2jätte snäckor,2marsvin och 2 råttor:)
ja det är lyx:D dom är mitt liv:) tar ca 7timmar att städa åt alla:) men det är bara roligt:)

Undrar också hur du får plats :OOO
jag å min sambo bor i en tvåa:) men dom flesta djuren bor i en stor "garderob" som man kan gå in i, det är som ett rum. Där är burarna staplade så mkt de går:) Igelkottarna är ju lösa överallt såklart, sen hundarna överallt, fåglarna har en voljär i tv rummet å sköldpaddan sitt stora terrarie låda i tv rummet:) fåglarna är ofta lösa oxå:) blir mkt städande:) kaninen bor oftast lös i hallen sover i sin Bur på nätterna. marsvinen å råttorna får va ute varje dag när ja kommit hem då får dom turas om:)
när ja bodde hemma hade ja 15akvarium i mitt lilla rum:D de va allt ja hade plus en säng:) hade ja djuren va jag nöjd liksom:P
#25 Ojj! Jag kommer antagligen bara ha en etta sen.. Men kommer nog inte ha alla dem djuren du har.. ;o Kommer ha hamstrar och en hund :) Har jag planerat iallafall :)
/Matilda
Ja det är ju inte antalet som spelar roll;) Bara man tar bra hand om dom oavsett hur många det är:) Alla är en egen individ som ska tas om hand varje dag så det är en del jobb:) Men har man intresset så är det inte jobbigt jobb utan bara roligt:)

Jag har 34 guldhamstrar och 2 roborovski-hamstrar.
#28 Precis! Jag älskar att ta upp mina små filurer! :D Ska snart ta upp min äldsting, när hon vaknat :D…Vilket hon bör göra när som helst x)
/Matilda
Jag har 1 guldhamster.. :] När han försvinner sen om några år, så ska jag skaffa dvärgisar :D

Jag har haft 14 hamstrar men nu har jag 2 :)

24 sorry skrev fel

Har en hamster..
och sedan en KATT:D
Jag har en guldhamster.
Hade en innan men hon dog.
hamsterburar tar ju sådan stor plats, särkillt till guld. man får ju inte plats med 30 burar i ett hus på 8 rum ens liksom.
Mvh
Mig
#36 jo jag bor i en tvåa å de går utmärkt:)
Jag har en guldhamster.
Nu är det nio st varav:
8st vintervita
1st roborovski
Kommer två roborovski till om några dagar.
Så 11st kommer jag ha sammanlagt.
#37 ja det går kanske, men jag skulle inte vilja trycka ihop dem, utan ge dem stora burar med avstånd från varandra så de inte jagar upp varandra.
Mvh
Mig
mina guldhamstrar bor i kaninburar så dom har mer än stort kan man säga:) har satt nät runt dom å gjort fint:)

#41 Är så fachinerad av människor som har sånn tid och ork! Så härligt att höra! Låter urmysigt med en lägenhet och dessa djur! Jag och min sambo har en stor tvåa dock tycker han att det bara finns plats för oss och kaninen:P
Om du har tid någon gång så lägg gärna upp lite bilder på hur du har det, hur du har löst det med plats och så. Är sjukligt intresserad av sånnt hehe. Dessutom så kanske det kan få min man att inse att det GÅR:)
hehe ja det är jätte kul:D jag är sån så jag blir aldrig nöjd:P alla ska ha större större å större å mer leksaker å så hela tiden:P så jag har i princip ett burbyte eller ombyggnad varje vecka hehe:D
Förhoppningsvis snart en guldis
. Ska ner till djuraffären och titta lite idag faktiskt. Vet ingen uppfödare kring Hässleholm, så får nog bli från djuraffär.
#43 Jag e också jättenyfiekn på hur det ser ut hemma hos dig =) Om du inte har ngt emot det så får du jättegärna lägga ut någon bild =)
Planen är att jag ocskå ska ha det lite som du då jag flttar till ett boende som tillåter djur! Idag har vi (mina o pojkvännens) djur hemma hos hans pappa där han bor tillfälligt. En guldis i ett 90x42x42 akvarium och två robbar i ett betydligt mindre kar på ca 60x30x30, vi jagar ett större åt dem.
Vår dröm är att ha en stor akvarieställning med ca 9 kar på 200 liter vardera längst en vägg. Hamstrar - både guld o robbar, reptiler och lite fisk blandat =)
Som sagt, supernyfiken på hur det ser ut - ditt djursystem =)
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/
ska försöka fixa bilder:)

#46 Superkul!
#45 haha, det där lät lite roligt.
"Hamstrar, reptiler och fisk. Lite blandat" X)
Vore verkligen kul att få se hur det ser ut hos er som har många djur! Tycker det är fantastiskt att det finns så många som verkligen brinner för djurintresset! 
Jag har bara 2 guldisar och 2 gerbiler, men fler vill jag ha (och fler ska det bli!
) Men sambon vill inte det så det får gå saaaakta men säkert, han ville inte ens ha en hamster från början och nu har vi 4 djur 
Dessutom så säger han ibland att han inte alls "bryr sig" (klart han gör) eller att han inte alls förstår vad som är kul med dessa djur, men när han inte ser att jag ser, så är han där och gullar med djuren 
:D har en guldis, hon är så underbart söt och charmade mig på några sekunder ^^ har två flick kisar åsså. de har varit snälla mot hamstern, de vet vilka regler som gäller kring buren sen innan
Michiru är dock aningen avvis nu.