Slut med annonserna på sajten!
Nu kommer det vara slut på annonsering här på sajten, och snart kommer ett nytt alternativ presenteras.
Säljes / köpes-trådarna kommer att låsas nu och de kommer att tas bort helt när det nya alternativet presenteras.
Ni som vill annonsera ut en utställning eller liknande får lägga det i "utställningssnack - träffar" - kategorin istället.
Men åh, kommer man inte få annonsera nått längre? :/
Nej, inte här på HiF. Men som sagt, ett annat alternativ är på väg :) Jobbar för fullt för att det ska bli klart så snart som möjligt.
putt

Får man fråga om varför? Är det föräldrar som tycker att det är jobbigt eller är det något annat?
Tanken till denna ide kom för att jag personligen tycker det har varit jobbigt att sajtens diskussioner har försvunnit bland alla annonserna.
Då gjordes ju ett nytt annonssystem med annonser samt bildtrådar. Nu har det visat sig inte fungera då det i bildtrådarna iallafall diskuteras tingningar, transport mm, så det har iallafall gått tillbaka till det gamla systemet.
Så därför tas nu alla annonser bort helt och håller ifrån sajten och detta nya alternativ kommer att presenteras så snart som möjligt.
En fråga då, det kommer ju säkert fortsätta diskuteras tingningar och transport och sånt i bildtrådarna…kommer dessa bildtrådar tas bort då??
Eftersom det inte har fungerat med nuvarande system här på sajten ang annonser, så kommer allt som har med försäljning att flyttas ifrån sajten.
Tingningar mm får skötas via pm som det var tänkt från början.
Jag kan lova er att det komemr bli jättebra :)
Värd på Choklad iFokus

Hoppas det är bra system, men det är det väl 
Ni får väl se ;)

när kommer den komma ? ^^ ;)
Kan man då lägga ut annonser tex om hamstrar tillsalu?
Jag hoppas att den ligger ute senast i veckans slut :)

spännande!
Vrf är det så? För tex på kanin.ifokus finns det "Köp & sälj" vrf inte här? Samma på katter.ifokus…
Annars finns ju Djurhem.ifokus :)
I inlägg #5 finns en förklaring på varför ett nytt alernativ kommer tas fram ;)

Jag vill inte vara pessimistisk, men kulltrådarna med bilder kommer fortsätta att agera annonser, även om det inte är officiellt.Och då kommer ni Medarbetare få bli poliser… men jag håller med om att annonserna tar över diskussionen, och att det är väldigt tråkigt. Jag hoppas att det nya systemet är bra helt enkelt!
Det är just det de int ska vara ;)
Hade det skötts som det skulle så hade vi inte ens behövt ta bort annonserna ifrån sajten heller ;)
Varför det gått så långt vet jag inte, kanske har informationen varit otydligt? Vi har varit för snälla? ren ignornas? Ja jag vet inte.
Jag kan väl skvallra om att ni kommer få tillgång till en helt egen annons-sajt, men den är fortfarande under uppbyggnad och ska bli lanserad så snart som möjligt hoppas jag.
Där är reglerna lite hårdare ;)

Bra!
När blir detta klart? :)
Tycker också det låter väldigt bra.
Djurannonser.Ifokus :) ?
Jag säger inget, men jag såg att du har luskat ut rätt svar iallafall ;)
#25 Haha, jag gissade bara, testade för skojjs skull att söka ;)

Jag tycker att det är synd att annonseringe inte sköts i Hamster i fokus.. speciellt när de funkar i så många andra forum. Sen kan man ju lägga annons i djurannonser i fokus oxå *ler*
#27 Tycker det är bättre när allt är samlat på en plats. Det blir lätt för mycket annonstrådar här annars.

ok, ja jag vet ju inte hur det var tidigare
. Känns bara som att de som söker sig till hamstrar kanske inte hittar till djurannonser när de väl hittat hit?
#29 nej jag vet heller inte hur det var just här på hamster.ifokus. Men på andra sajter där det inte finns en gräns på hur mycket annonser man får lägga ut har det blivit för mycket annonser.
Men dom som letar hamstrar kanske då startar en tråd och kommer bli hänvisade till djurannonser :)

Det har du nog rätt i…