Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1042 ggr
SandyCipper
0

Nu har de funnit hem:)

Jepp, nu har 2 av mina bebbar hittat hem, till min kusin, och dom får nog det såppas bra där ;)

De heter Fanta ( min idé ) och Gina ( hennes kompis idé , dock HATAR jag det namnet, uttalas " Jinna " )

Aja, ville bara berätta lite vad som hänt:P

* Dock har inte mamman dött ÄN  :DDDDDDDDDDDDDD
Men jag måste bara fråga er om hon kommer dö nu när hon har fått kullen så tätt intill den första, men om hon inte dött på 4 dagar med kullen går allt bra va???????
det blir det va????????

Mexxie
0

Hur många kullar har hon sammanlagt fått?

[iurochskur]
0

Hon har väl fått två kullar?

Hon dör inte för att ha fått två kullar på rad, men det är slitsamt om hon är ung. Oroa dig inte, göd henne med massa gott bara så ska du se att hon klarar det fint. Hon kan nu få gå i pension och få bo med en dotter eller två tycker jag.

Mexxie
0

#2 Nej, självklart dör hon inte om hon bara fått två, jag trodde hon fått fyra-fem eftersom man ser trådar om hennes kullar överrallt ;)

[iurochskur]
0

#3 Man ska inte anta, blir så lätt missförstånd då.

elvissspringsteen1
0

en av mina honor fick 4kullar på rad:/ jag  tog hand om henne när hon fick kull nr 2pga att som ni förstår va hon vanvårdad och fick kull på kull  pga ägarens okunnighet. hon hade hunnt bli parad igen pga att hanen gick kvar när ja hämtade henne så hon fick 4kullar:( men hon mår bra nu och fått massa extra mat å så så det är nog ingan fara för din tjej. det är ju oxå individuellt såklart men det finns iaf dom som klarat upp till 4 på rad.

Mexxie
0

#4 Vad pratar du om? Jag trodde.

SandyCipper
0

**Pjuh! Känns lugnare nu  !

Varje dag får massa gurkbitar och morottsbitar :)**

SandyCipper
0

( hon får massa gurkbitar och morotsbitar.)

elvissspringsteen1
0

ja Barnmat är oxå jättebra:) sen kan man blanda nyponsoppa med grovt vetekli:) Det gör att dom går upp i vikt/håller vikten eftersom det tar ganska hårt på kroppen att få massa bebisar:)

[Tovab]
0

Hur gamla är dom äldsta ungarna som har flyttat nu? :)