Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 933 ggr
indaa
0

djuraffär......

Var förbi Djurfavoriten igår när jag skulle handla lite på rean som e kvar..

Brukar nästan aldrig vara inne där annars för jag tycker dom är så otrevliga, men jag kände för att kika på deras hamstrar lite..
Man måste säga till personalen om man vill titta på nåt djur, för dom har låst till djuren eftersom det har tydligen har skett att folk snor djuren :S (hur kan man sno ett djur och stoppa den i jackfickan….!?)

Så bad jag om att få titta på hamstrarna, då visade hon mej lådan för gerbilerna istället.. När jag frågade vad det var för något sa hon att det var hamstrar.. Jag vart typ stum. Jag vet att dom inte kan så mycket, men att dom inte ens vet vilka djur som e vilka?

[MissDiss]
0

Men fy fan vad illa. :S

BMEXX
0

hahahaha duktigt

// Pabblo

pigelina
0

haha ja ennu en anledning varför man inte ska köpa från djuraffär, man kan få fel slags djurFlörtObestämd

Den djuraffären borde värkligen bättra på kunskapen lite om vad dom säljer, fast man hoppas la att dom som ska köpa djuren förstår att det inte var en hamster…

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Sloj-border
0

HERREGUUUU!!!!!!!Skrikandes dom fick kanske inte sålt gerbilerna och ville få dom sålt och så ljög dom för dej och sa att det var hamstrar?

Imasy
0

Det kanske var en praktikant? Nån som sovit för lite i natt och fått lite hjärnsläpp? ;)

indaa
0

#5 ja antagligen, tyckte nästan det var lite roligt haha.

teddybaby
0

Igår var jag på djuraffären i min stad (jag är typ stammis där) och tittade på hamsterburar. De anställda är väldigt trevliga, men det är lite tråkigt att de hänvisar till Hjul och annat material för dvärghamstrar (små storlekar) när jag tydligt uppger att jag ska använda sakerna till guldhamster. Jag uppenbarligen inte lita på dem alls när jag blir tipsad om sådant som jag själv vet är olämpligt eller kanske även farligt för min hamster. Suck.Obestämd