Titta vad jag köpt! :D:D
Jag tog nyss en sväng till djuraffären och köpte massor av saker till lillbubben<3 jag har nu köpt en jätttte stor Bur :D den kostade 1604 kr men det var extrapris så jag köpte den för 699!! :D och så köpte jag trärör o saker så idag blev han bortskämd med saker för nästan 1000 kr! ^^
bild på Bur och grejjer :) (den ser mindre ut på bilden!)
Lyxigt ^^

#1 hihi jaa :) men han heter ju DrömPrinsen
och prinsar förtjänar ju lite lyx ;D
#2 Haha :P

_Oj så roligt!
Nu blir Prinsen riktigt bortskämd! 
Det är ju riktig lyx han får nu
Nu får du och Prinsen ha det så bra
_
Åh, vad fint det blir! Skulle vilja ha så till Gnutta men hon skulle klättra upp o släppa taget i taket. Eller komma ut på något sätt. Hon är helt omöjlig att hålla inne x) Men den var ju väldigt billig.. Vart nånstans köpte du den? Skulle vilja ha en större Bur till henne ;)
Haha, ja. En Prins måste ju bo lyxigt ;)<3 Tur att du hittade han!
Jättefin Bur, var bara aktsam på att detta gallerplan kan göra att han fastnar med benen mellan. Har för mig att det var någon här på HIF som fick ta bort en hamster p.g.a en sån skada.
Vilken lyx! :D Håller med #6 :)
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Vad är det för mått på buren? Ser ut som två av de jag köpte för ett tag sen å dom va ju mega små men det insåg jag ju inte förrän efteråt haha *grr*
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

#4 hihi jaa :D tack :D
#5 det fanns ingen mer tror jag :(( och igentligen var det slut på extrapriset men jag fick den billigare endå (för det var bara nån dag sen dom tog bort extrapriset) ja det var väldigt tur att jag hittade honom! :D <3 kram påre Tova<3
#6 jag har satt kartong på våningen så jag tror inte han fastnar :)) tack för tippset endå! :D
#7 hihi jaa ^^
#8 den är 80 cm lång (sen kommer jag inte ihåg xD)
Nu har lilla Prinsen fått flytta in! Jag kan säga att han trivs som fisken i vattnet i sin nya Bur!!!! :D jätte roligt att se! 

Den såg jag också, tyvärrr kunde jag inte köpa den då båda mina pojkar är gallergnagare men jag köpte också en ny Bur, orange 50 duna åt dvärgen för 350 kr i nyskick
Fast jag var väldigt sugen på den buren måste jag erkänna.
Ja då är den dubbelt så stor som mina. Svårt att avgöra sånt där på en bild.. mina är bara 40 cm långa *grrr* Men då förstår jag om du är glad, mina har jag bara som bäbis/ungdjurs Bur då dom verkar vara helt sjukt rymningssäkra *peppar peppar* Finns ju ingen plast från botten de kan få tag i överhuvudtaget, smalt galler osv.. Kanon Bur!
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

#11 jaha, vad synd!! :( men du hittade ju en stor duna iaf! :D
#12 Du hade ju typ en mindre kaninbur åt råttorna med glest galler? eller mins jag fel? :P den här buren har jättetätt galler! :D (åt min lilla rymmare xD)
#13 jaha :O oj! :O vilken tur att du kunde ha småttingar där i iallafall! :D
#14 jag trodde att den hade tätt galler, men det hade den ju inte :P kollade på den nyss ;) jaadu, på 2 veckor har Gnutta rymt 5 gånger x)

#15 hehe ja, det var de jag tänkte ^^

Oooh, där kommer Prinsen leva som en prins;) Vad fint med hans namn på den också:)
Tjusigt! =)

#19 hihi okej :D
#20 jaa! :D asså han triv verkligen jättebra i den! :D hihi tack! :D
#21 tack! :D
#17 mina dvärgar är avundsjuka.
#23 har plasthuset en stor ingång eller flera lufthål är det inga problem.
Mvh
Mig