Städat buren. :)
Hejsan, nu har jag städat 2 av mina burar som var ganska smutsiga, så jag städade dom ordentligt, och lade i leksakerna på lite olika platser så dom får lite omväxling;) toapapper och MASSA spån( i stora bitar..)
Gallerburar var dessa jag städade nu^^
Okej. Det var ju bra att du städat burarna. Men varför göra en tråd bara för att skriva det? :P känns lite onödigt ^^
// Sofia

#1, hehe, tänkte dela med mig lite av mitt *host* jobb *hos* hehe ;)

När jag städat alla mina 35 hamsterburar så skulle jag nog också vilja starta en tråd och få lite beröm. För då är jag TRÖTT!

jag tycker det är bra med lite sånna här trådar ibland.. för att sajten ska få lite rörelse :P för ibland kommer det inga inlägg eller så och då sitter man bara och tråkar vid datorn :P
#3 haha! ^^
Haha :) jag som blir helt slut efter 6 st :P
// Sofia

#6 om hon inte är tam så kan du locka in henne i en transportbur eller liknande och ha henne där tills du har städat ;D

#7 hehe, njae hon är inte riktigt tam ännu, får försöka locka in henne i ngt.
Jag tycker det är svårt att få henne att gå till min hand, vill inte stressa henne.
Hon tar mat som jag ger henne med fingrarna oxh låter mig klappa henne, så det funkar bra.
Men har inte vågat ta upp henne ännu då vi hade ett litet missöde 2a dan, hon sprang upp på min axel o sen flög hon ner på golvet.
Som tur va fick ja tag på henne genom att kupa händerna kring henne med en strumpa, ifall hon skulle bli rädd o bitas.
Är lite små nervig inför att ta upp henne vill inte att flygturen ska upprepas

Tack för kommentarerna ^^
Jag har en kartong som jag har hål i , där lägger jag in hamstrarna i det dom sover i , ex: papper så dom kan sova medans jag städar. 
Och själv lägger jag inte en endaste minut på att städa mina burar längre, är ganska skönt att slippa få bruten rygg en gång i veckan ;)

Hur ofta brukar ni städa era burar?
Jag städar dom när dom blir smutsiga, såklart ;)

#10 vem städar dina burar då? :O:P eller har du inga?
Ingen städar mina burar numer, för de står nerpackade i förrådet ;)
#11 Jag städar en gång i veckan :)
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Varannan vecka för Totte och varje för dvärgarna
Jag städar en gång per vecka.

Tycker faktist att nästan alla borde göra lite " onödiga " trådar så det blir lite mer liv i allt ;P
Småplockar lite i burarna nästan varje dag. Byter ut allt bomaterial varje helg, ibland oftare. Byter Bottenmaterial ungefr varannan vecka, beroende på hur skitit det är.
// Sofia
# 16, japp och så går han på Toalätt ( långhår). Hans Bur är en Maxiduna.
Jag städar burarna med spån 1 ggn i veckan och burarna med toa-lätt varanan vecka men sakerna blir rengjorda m.m varje vecka i dom burarna oxå. Men fixar deras toa lätter varje dag.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida

#21, Jag skulle med villa ha en toalett till hamstrarna…….

jag småstädar lite varje dag :) prinsen smutsar inte ner buren och han luktar inget heller.. jag tycker det är så roligt att städa och grejja i buren så jag sitter typ och väntar på att han ska göra något så jag kan städa till eller fixa xDD
#22 Jätte änkelt att fixa, bara sätta in en skål med chinchilla Sand i.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida

Jättekul med nya trådar tycker jag, även om det handlar om att man nyss städat sin bur