Hon bet hela tiden.
Hej! Jag har en hasmter på ett år, Sussie. 
En tid.. då hon var mycket liten c. runt 8 veckor, då vi köpte henne. Bet hon oss hela tiden (mig och min syster) Jag har gjort henne tam.. hon bits inte mycket nu.
En sak jag undrar.. är det sant att vissa bits.. bara och vissa inte? Vet inte hur jag ska förklara 
// En som älskar alla djur, oavsett utseende, kön eller storlek!
Alla djur kan ju bitas ;) Beror väl på psyket och hur tama dom är. Du kan ju råka skrämma en hamster o den biter till för att försvara sig =) Är det en dvärg eller guld?
När du köpte henne kanske hon inte var tam…?

Hej! Tack för svaren.
Ne.. jag tror det mer handlade kanske om att hon inte var tam. Hon var liten ju :) Vem vet vad dom gör i djuraffären.
Det är en dvärg!
#3 Det var nog bara därför.;) Vilken sorts dvärg?
#3 brukar ju vara så med djur som kommer från djuraffär ;) Dom kan ju bitas eftersom dom kanske har varit stressade på affären. Och oftast är dom inte särskilt tama heller :) Har den ingen kompis?

# 3 Dom sa inte det.. men chansar på vintervit rysk dvärghamster!
5# Nej den har ingen kompis eftersom så vitt jag vet kan dom inte ha kompisar när dom är några veckor och uppåt, eftersom som slåss eller ngt sånt. Hade gärna haft det annars! ;)
#6 Dvärgar ska bo minst två och två;)

# Ne är det sant?!
Säger bara en sak, gnagare ;)
#8 Jaa;) Det är till och med lag på det. (Dumma djuraffär som inte sa det!)
#11 Det brukar vara svårt att sätta ihop dem när de inte kommer från samma kull.
Men ja de ska sitta två och två om de inte bråkar då vill säga.
#11 Synd att djuraffärer är så korkade:/ Men det är för sent att göra något åt det nu… Men nu vet du ju det till nästa gång:)

13# Precis, tack för att du talade om det. Ni andra med, tacksam!
Man kan i vissa fall få hjälp av uppfödare att sätta samman en del dvärgar. Jag brukar erbjuda köpare min hjälp.