Tips! Internetbutik
Jag tänkte bara tipsa om en internetbutik för gnagare som jag just funnit. :D Grandprix.se är ju välkänt, och jag hittade just fiasbutik.com. 
Det kanske bara är jag som inte visste om den… Här säljs bla Dunaburen i större storlek (75x…) inte alla affärer som gör det, nämligen.
Har ni några andra tips så bring it! 
#1 Just det! Den hade tappat bort i min länklista. Tackar ^^
Zoo-sajten.se :]
Gibbon.. men de har inga priser utsatta tyvärr. Sen finns ju foderbudet också, kommer inte ihåg fler just för tillfället men finns väl massor att googla fram :)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
zooimporten.se :D
Jag skulle inte våga köpa utav Grand-Prix iaf! Det dröjer 2-3 veckor innan man får sina saker. Skulle man betala i förskott så är det inte alls säkert att man får sakerna. Vet om några som beställt burar och betalat in i förskott men inte fått några burar alls.
Tycker det är synd att det är så på den butiken då dom har bra priser.
Har också bara hört negativa saker om Grand-Prix, tyvärr.
Beställde från Gran-Prix en gång och fick hem en trasig dunabur, efter att man hade ringt till dom så skickade dom en till trasig. Så inte kommer jag handla där igen. :/
#6 Jag avskyr Grand-prix! Jag beställde 2 Hjul för en dyr peng ink. frakt. När jag väl fick hjulen så var ett trasigt! Satte dem mot väggen men dem vägrade ge nått tillbaka..Pga att jag brutit förpackningen som de kom i. Hur skulle jag annars kunna se om grejerna var okej!? .___. Kommer aldrig handla där igen.
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Fy vad tråkigt hörrni! Inget grand-prix för mig!
#10 Nej, dem kan verkligen inte få fram sakerna i det skicket man förväntar sig.. :/
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."