Hamster iFokus

Hamster

Etiketterhälsabeteendekosthållningguldhamster
Läst 1082 ggr
[Hamster95]
0

Hu vad läskigt :(

Idag när jag hade tagit upp Bamse ur buren så klättrade han upp på axeln. Jag skulle då ta bort en gammal tomat ur Tottes Bur och ge honom ny mat. Såfort Totte får se Bamse ( som sitter högt upp) ställer han sig med vidöppen mun, framlutad och ser väldigt läskig ut. Han hoppar sen upp på huset för att därifrån kunna klättra upp på min axel och döda Bamse Förvånad Som tur var stängde jag Tottes Bur, det skulle kunna hänt en olycka Obestämd Jag vet att dvärgar och guldar  är två helt skilda arter men när dvärgen sitter 1-1,5 meter ifrån totte på min axel borde väl Totte inte reagerat som han gjort ? Mot Totte skulle Bamse inte haft en chans, det vet jag.

linnea-n
0

Ush tur att dom inte kom åt varandra.

Hanarna kände förmodligen varandras doft.

hälsningar linnea nordlund

uppfödare av dvärghamstrar och guldhamstrar

www.narveshamstrar.weebly.com

hunniebunnie
0

Usch vad läskigt.. När min kusin var här hade hon med sin guldhamster (jag har två dvärgar) iaf så höll vi i varsin (jag en dvär och hon sin guld) så att de tittade på varandra, de brydde sig inte alls. haha de kollade och fortsatte sedan med det de höll på med ^^

Schniigel
0

Min kompis har både Dvärgar och Guldisar och är dom ute på golvet så accepterar dom varandra mycket bra