RIP Molly
Jag blir rent ut sagt förbannad på mig själv. Idag klockan fem i två avled min hamster tjej Molly. Och det var mitt j*vla fel. Jag hade haft dem ute på golvet för att motioneras och hon sprang runt och var jätte pigg. Sen när jag stoppade tillbaka dom i buren (Molly och min andra dvärg) fick jag för mig att jag skulle byta hus och när jag ska stoppa ner det nya huset TAPPAR jag det och det hamnar med kanten över henne och det är ett tungt trä hus. Det tog några sekunder sen var hon död.
Hon var helt friskt och det var BARA mitt fel, för att jag inte höll i det jäkla huset.
Jag har inte bara förlorat min hamster utan min andra hamster som är i livet har förlorat sin bäste vän.
RIP Molly vila i fred i hamster paradiset
oh.. gud va jobbigt.. R.I.P Molly 
huvudsaken var att du älskade henne! 
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
#1 ja det är helt sjukt jobbigt, jag har inte insätt än att hon är död på nått sätt, det känns som att hon fortfarande är kvar..
Oj vilken jobbig händelse, men olykor händer lätt.
R.I.P Molly!
Beklagar. =(

Nä men urs och fy!!
Stackars dig som förlorat din hamster=( Och på ett sånt sätt, lider verkligen med dig…
R.I.P Molly
Usch så hämskt!
Rest in peace!

Usch vad hämskt!! =( RIP
Olyckor händer, du ska inte ta det personligt.
#6 jo man gör ju det :( alltså jag har fortfarande inte fattat det. Det är först när jag står vid buren som jag fattar att hon är död och då blir jag så sjukt ledsen och arg på mig själv :(

Kommer håg engång för ca 7 år sedan då vi hade kaninungar, de var ju väldigt busiga och sprang vid fötterna hela tiden.
så endag då de skulle få mat så sprang alla vid fötterna och jag höll på kliva på den ena så "tappa balansen" lite grann och satt den ner just på en söt liten hjälplös unges nacke.
Det enda positiva med situationen var att hon inte fick lida utan dog direkt.
Och det känns ju förjävligt , jag vet, men man får på något sätt endå tänka frammåt, man ville ju inte göra illa med flit.
#10 Det var samma sak här, hon dog inom några sekunder.. det var som sagt det ändå posetiva :(
Tack för stödet alla!<3
#9 Men det var en olycka, klandra inte dig själv.. Olyckor händer och man kan bli riktigt ledsen, som du är… :( Tänk på den tiden ni fick istället :)
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Vilken olycklig händelse :/ Olyckor händer så lätt.
Sov gott Molly. Beklagar förlusten
Fy vad hemskt :[ Du måste må jätte dåligt.. det hade jag gjort!
V.I.F Lilla Molly…
#14 Det gör jag verkligen =(
Det var inte ditt fel! Olyckor händer.
Du vet vart du har mig om du behöver nått Nora!
RIP Molly..<3
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu
#16 tack <3

Så tragiskt :( Vila i frid Molly