Hydra är med bebisar!
Wiiiieeee! Jag städade idag ur Hydras Bur och hon ser verkligen knölig ut i den lilla magen, äntligen en parning som tagit sig.
Den 8 December är det dags för henne att föda. Hoppas att det blir någon mandarin till mig.
På denna sandbads bild ser man bulorna tydligt…
Åh gud vad roligt! :)
Stort grattis! :D
Tack!
Grattis:D
Tackar igen!
Vad roliga nyheter, grattis! :)
Tack Popcorni! Ja, den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge…sanningen och säga är att jag väntat länge på att någon av mina honor ska bli dräktiga, så detta är efterlängtat.
Åh,, då är det ju extra kul när det väl tar också, om man har väntat och väntat å väntat.. grattis! Hoppas det blir många fina, friska krabater 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Grattis! :D
Tackar!
Har rört till det, den 8:e och den 14:e ska kullarna komma, den 14:e ska Hydras bebbar födas. Hon är fortfarande rund och go.
#10 ja det är väl för mycket att hoppas på att få se nå bilder på dom i början- nyfödda dvärgbäbisar är väl inte större än en micro organism med små klumpar till ben 
skämt å sido, vi håller tummarna här. Ser framemot uppdateringarna sen, och så utgår vi från att allt flyter på som det ska med födseln och allt 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Jag har ingen kamera förrän i mellandagarna, men visst kan ni få se bilder då. Men då är bebisarna ca 1 vecka. Vill inte heller störa mamma och bebisar nu i början.
Idag ska min andra hona föda, Joline är tjock som attan och hanen har visat intresse för henne, så nåt är på G.
Vilken dag som helst nu kommer Hydras bebbar, magen är proppfull med bebisar och det syns. Hon är sitt vanliga goa Hydra och idag har vi gosat en stund…lika bra och passa på innan hon föder.
Får hon ungar så snabbt inpå den förra kullen? Trodde det dröjde en full dräktighet innan andra kullen föds.
Förra kullen? Hon har inte fått bebisar innan….tänker du på Joline tro?

Har hon fått dem än? 
Inga bebisar än, men det är helt klart på G eftersom hanen är på och försöker para henne. Det är ett säkert tecken eftersom han känner av att förlossning är nära-

Okej 
Nu idag är dom födda!! Wiiiie, denna kull har jag längtat massor efter. Kommer spara två ur denna kull.
Håll nu tummarna att det är många bebisar, det är några tingade redan.
Kram!
Grattis :)
Tackar Royalz!
Grattis:D :)

Åh, grattis! 
Tackar Sniff och Impressive!

Grattis
När kommer Bilder
Måndag/Tisdag kommer bilder….om mamma hamster tillåter, men hon är så harmonisk och go att det inte ska vara några bekymmer.
Kram!

Grattis! :) vad kul för dig! önskar dig lycka till ;)
kram!
Tack Dieseldoris!
Grattis… Ser fram emot bilder :D
va kul! Längtar till de blivit lite större så man får se dom,, måst eju va gudomligt söta när dom e så himla små också..
_