Fått hem min lilla Prins nu!!!! :D
JAA!!!! jag är såå hemla glad! kom nyss hem efter att ha hämtat min alra första hamster!! Drömprinsen<3333 Hur söt och liten som helst! och jätte snäll! det ska bli så himla svårt att låta honom vara nu i några dagar!! xD
Kommer massor av bilder sen! :D
Kul! Grattis :)

#1 jaaaa! :D tack! :D
Vad kul att du är nöjd med honom =) Det är en riktig pärla du har fått hem!
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/

#3 Man kan inte vara nöjdare än vad jag är nu! han har en sån otroligt fin blick! och när jag skulle flytta honom (jag var tvungen att klappa honom liiiite också!) så nosade han så försiktigt och gick upp i min hand<3333 och så är han helt silkeslen! och hade öronen nyfiket uppspärrade hela tiden när jag skulle flytta honom och så ^^ <33 SÅ HIMLA SÖT!<3 är helt tokförälskad!<3
Haha =) Ja de där öronen är uppe HELA tiden =) Aldrig att han fäller ned dem om han inte e nyvaken såklart :P Men öronen e alltid i topp =) Och så fort den finns en hand i närheten så ska Prinsen upp! =)
Så klart att han e en silkig typ ^^ Du har fått hem en satingrabb :P
// Emmily
Vad roligt, grattis. ^^

#5 hihi jaa ! ^^ vad gulligt!! <3
jo jag vet att han är satin ^^ man jag visste/trodde inte att han skulle vara SÅ mjuk 

#6 jaaa! :D tack!!^^

Grattis :D
Mvh Hanna

#9 tack! :D
Hehe grattis :)
// Sofia

#11 tack! :D
Jag var tvungen att fota prisen och hans syskon innan jag lämnade dem.
Så bedårande söta!

Grattis till första hamstern!!

#13 åh vilken underbart fin bild!!!!!! :O :D:D:D:D
#14 tack så mycket!!

Jag la upp tre till i bilddagboken, du får gärna sno dem om du vill :)

#17 åh jag måste gå in och titta! :D:D:D:D roligt att du tog kort på dom! du tar så himla bra bilder så det är sjukt!

Måste bara säga att jag tycker det är så himla roligt att höra att någon blir så glad när de får hem sitt djur. Då vet man som uppfödare att man har gjort ett bra val helt enkelt!!
Det är alltså inte jag som fött upp den här sötnosen men jag känner likadant när mina hamsterköpare blir glada.
Tycker det är härligt att läsa och ville bara säga det!
Det är helt underbart, som Ulrika säger, att veta att ni (du och Tova) blev så himla glada över bebisarna! Det känns verkligen så skönt att veta att vi gjorde ett bra val att skicka upp bebisarna till er trots att det blev lite struligt =)
Jag är säker på att Prinsen kommer få det jättebra med dig!
// Emmily
Nä vilken söt bild på Prinsen!! ;) Prinsen är otroligt söt!! Fast Gnutta är nog lite gulligare
Skulle ta några bilder på henne o då försökte hon komma upp i handen på mig :')<33
#29 haha, Anja o jag kommer gå runt med kliande fingrar efter bebbarna :P
Hehe kan gissa att ni har tittat in i buren nästan hela kvällen:P
Va kul jag vill också ha hamster bebis hemma!
// Pabblo

#20 det känns väldigt bra att du är en sån seriös person också! och jag ser att prinsen har hafft en jätte bra uppväxt med mycket kärlek och bus ^^ så det känns väldigt bra! Hihi ja det vart lite struligt ^^
Jag kan försäkra att han kommer ha det hur bra som helst! han kommer nog bli lite bortskämd
och jag kommer lägga ut jätte mycket bilder på honom! :D
#21 hihi vad gulligt (men själv tycker jag ju att prinsen är världens sötaste gullplutt :P men man tycker ju så om sin egen hamster ^^) jag fattar inte hur jag ska kunna låta honom vara ^^ jag får helt enkelt köpa/sy en tvångströja!
#22 hihi ja! men jag har fått slita mej därifrån så att han får vara helt ifred!! ^^

Bildbomb kommer nu snart när jag laddat upp bilderna från igår!
haha! jag som trode han var en liten latis först.. men sen på kvällen, då jäklar satt han fart xD Min älskling ^^ Han försökte rymma också :P och när jag skulle flytta hans hus från väggen (så att han inte skulle kuna rymma) så sprang han till min hand och klättrade upp längst armen xD busen ^^ men jag får inte hålla på med han förren tisdag eller onsdag!!!! :(<3^^

Naaww han är ju grymt söt

naaw vad söt han är ;) Du tar så fina bilder att jag blir avundsjuk :P Helt omöjligt att få bra bilder på Gnutta, hon är överallt o ingenstans. O när hon väl står still blir bilderna suddiga XD

#36 hihi jaa! tack! :D
#44 ja!! ^^ tssss! nää! tack! :P haha! xD

Alfons hälsar och håller med om att de fått mkt kärlek från både sin mor och dedär tvåbeningarna som bor hemma hos sigfrid.

#46 Prinsen hälsar tillbaka!
Badbilderna på Prinsen var verkligen superfina!! =) Vad är det för kamera du har?
#46 Mkt kärlek blev det. De slapp inte undan! De har ju världens bästa mor, Sigrid!! Och så vi tvåbentingar då :P Så de blev lite sönderälskade emellanåt :D
Prinsen verkar ha en jätterolig Bur med massa saker att göra! Han ser jätteglad ut! Känns superbra =)
Sover han i päronet?
// Emmily

#48 hihi tack! :D en NIKON D40 :)
ja han springer runt och busar och verkar jätteglad! :D ja han sover i päronet :) han ligger där just nu och sover ^^ såå sött! <3
haha! igår när jag skulle byta vatten och ge han lite smaskiga grönsaker (och lite köttfers) så kutade han upp på min arm och upp på axeln xD <3 han är fööööör underbar! (Och SÅÅÅÅ himla mjuk!) tillochmed mamma och syrra som är rädd för hamstrar/smådjur är helt förälskad i honom! och har tillochmed klappat honom idag!
MIN ÄLSKLING<3333

D40 okej =) Sån har jag också! En riktigt bra sak!
Msybild! Han tar klivet ut =)
Som sin mor då hon väldigt gärna vill ut ur buren. Ställer sig på det högsta hon har och ställer sig på bakbenen. Satsar stenhårt och hoppar ett jämnfota upp rakt ut i ett försök att nå akvariekanten (2-3 dm upp) =D haha, det e så gulligt!
Prinsen är verkliiiiigen en liten klätterapa =) Att ta sig upp och sitta i luvan var målet =)
// Emmily

#51 ja D40 är rätt bra! :))
hahahaha! ^^ ja han är en RIKTIG klätterapa!! xD sjukt gulligt är det! <3
Han är så söt, Prinsen<33

#54 hihi ja! tack! :D
ÅH! Han är ju så charmig! :*
Så kul ! Jag fick min första hamster i Oktober, och han verkar trivas. ;)