Jacke killen
Jag har lagt in ett inlägg förrut om hans färg men fick inte ett riktigt ordentligt svar. Och nu har jag tappat bort tråden då det var ett tag sen!
Men min lilla killa Jack är en guldhamster, jag har inte en endaste aning om när han är född - då dom på affären sa 10v men han är aldeles för stor för det och för lång päls mm. - Men vilken färg är min lilla gos kille ( som förövrigt fick en ny Bur idag som han älskar!)
Mvh Linnea och Jackis
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

Han är svart eller silversvart. Går inte alltid att se skillnaden på de färgerna.
Okej, men han ser ju inte svart ut han är ju choklad brun åp huvudet och vit på magen.

Choklad ser dock helt annorlunda ut.
Om han är vit på magen är han antagligen vitmagad (om han har ett sträck från halsen till svansen som inte har någon bryttning).
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida

silversvart…
något sånt kanske?
Jag tror han e svart bandad… tycker mig kunna se ett band på bilden i inlägg #1… å då har han automatiskt vit mage pga av bandet… att du tycker han e brunaktig e för att d flesta svarta blir ju brunaktiga (tyvrr) å att han då e vittecknad gör att hans svarta grundfärg bleks än mer…
Håller med Englatasser! :) Jag tycker mig kunna se en band :)
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

Håller även jag med Englatassens = )
Jo han har som ettt band syns kanske dåligt på bilden men de är som ett band fast kanske ett dåligt(?)
#7 Har rätt, skrev själv lika i förra tråden.
Väldigt få hamstrar får bra band som inte är brutna.