Kunde ej låta bli :)
Hejsan!
Idag fick Molle en kompis i huset, inte samma Bur självklart!
Detta är Wilma :) En liten sötnos jag hittade idag när jag hälsade på en vän i en djuraffär. Länge sökt efter en sånhär sötnos och blev totalt förälskad när jag såg henne. Djuraffär eller ej - detta är endast sällskapshamster :)<3
Vilken sötnos :D
// Sofia
Vilken sötnos! Spec utseende! :)
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/

Två tummar upp! :)

åh så söt! :) grattis

Hon var jättesöt.
Men får du ha djur hemma nu igen?
nej vilken söt!
längtar till jag flyttar så jag också kan köpa en till hamster;P
// Pabblo
vilken sötnos! :) släng upp nå fler bilder på henne ;)
#5 Fick inte först, så gjorde av med en hel del djur. Sen när jag och ex pojkvännen flyttade till lägenhet kunde jag inte ha några alls så sålde alla (TYVÄRR!) utom Molle men nu när vi gjort slut och jag flyttat hem igen så är det ok med en hamster till. - dock inte fler!

Ok, jag har nämligen en bekant vars systrar köpte av dig när det var akut att bli av med alla djuren. Därför undrade jag.
Men då är köpes-annonsen inte längre aktuell då? Såg den precis och tänkte pm:a.

Jättefin tös du fått tag i
#9 Den är inte aktuell längre nej :) Det blir som sagt inte fler nu.
Hon är jättefin! Vilken djuraffär?
//Medarbetare på Hamster iFokus och Akvariefisk iFokus.
#2 NU kom jag på det!! Speciell, kom inte på vad det var som gjorde henne så speciell men hon ser ju verkligen ut som en liten isbjörnshamster!! Supersöt!
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/
#15 Men jisses vilken underbar bild! Så söt hon är :)
Så söt bild:)
Så fin bild!!

Supersöt!
Dessutom ser hon ut att ha rätt trevligt huvud - vilket inte är helt vanligt hos djuraffärer ;)
#19 Man väljer ju den vackraste ^^
helt Underbar! Älskar bilden där hon sitter och äter,, klockren! Hon är verkligen vacker 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Ohh, hon är riktigt vacker! :D
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
#15 Ah men shit vad söt! Fy fasen vilken klockren bild :)
// Sofia