Biancas kull! #3
De har växt en massa! :D

Sötnosar hela högen :)
Det ser ut att va ganska stor skillnad på Basch å Blanka trots att dom är samma färg :) Rätt coolt att se faktiskt. Lätt att skilja dom åt då.. :p

#2 Ja, de blev mer olika desto äldre de blev, rätt häftigt :D

hhur många är otingade nu?

#4 4 st är otingade :P

Nf:arna är dom vanliga nf? Du kanske har nämnt det i nån av dom andra två trådarna, men har inte sett det isånnafall :P Tycker att dom ser så mörka ut för o vara nf.

#6 Vissa utav dem är nog mörk nf, men än så länge är de skrivna som vanliga nfar :)

Söta <3 hihi.

Haha aww, ett hamsterbad! ;P
Några av dem är vitmagade, och eftersom nf:arna nuförtiden är för bleka enligt mig och oftast saknar ögonringar så är det nog många som glömt hur en bra nf ska se ut.
Dock kan jag misstänka några mörka nf:ar i denna kull. Boo var helt klart min favorit.

#13 Åh ja :)
Nfarna är de som blivit mest fluffiga nu också, störst dessutom :P
Ikväll kommer nya bilder! Det är ju deras 1 månadsdag!
Ska firas med en stor och god sallad ;)
#8 Alla vill hälsa! :D
// Sofia

Vad söta dom är 
Men ska du inte sära på honorna och hanarna nu? :) Men tanke på att dom är 4 veckor. Ser lite trångt ut :)

#18 Jag särar på dem i morgonkväll, då 4 utav dem ska iväg uppåt landet och vissa stannar kvar ett par dagar, därför jag väntar med att sära dem 1 dag ^^

Sötnosar! :D

f.n vad snygg blanka är med sina mörka teckningar.
sen vilka söta ögonringar,kajaler han har.
föll som en fura när jag kom hem å lyfte ner honom i buren.
issa glöm blanka, han stannar här
nädå skojade tänker inte sno honom.
sen är jag så glad för nicke kan inte vara vitmagad som vissa har tutat i mej. har funderat å funderat på honom å att vissa varit övertygade om att han varit vitmagad men nu med en säker hona(som vi vet är icke vitmagad) så fick han inga roan utan sobel.
att han med andra honor fått roan beror nog på att första var från zoo. den andras bakgrund minns jag inte.
#34 Issa? Det är jag som ska ha Blanka :)

De är heeeeeelt underbara!!! :D
guuud i himmelens namn Emilia,, NU är dom riktigt Jävla söta!! Hatar dig lite för det .. men bara Lite
blir helt rörd när jag ser bilderna på när du stoppar ner handen i buren å det bara KRYLLAR av små djur som fluffar och har sig. Det är precis som jag sa till en kompis som hade massa råttungar- det är nästan som att man får lite fobi- fast tvärtom *lol*

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

#38 Haha aaaw, det är ju målet med att jag tar kullar ibland och kommer vilja göra, just för hur underbart gosiga hamstrar faktiskt kan bli ^_^ man blir så glad av att få en massa små ögon mot en när man kommer och ska mysa me dem :)

Åh nu vet vi vad vi har att se fram emot!!! 

sorry sara skrev fel, fattar inte varför issa dök upp.
på lö kommer din skönhet upp till borlänge då får du se skönheten in live.
#41 hehe blir lätt så, men blev lite nervös där ;D
Ja, det ska bli spännande! :)

dom har ju blivit jätte stora!! 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Finingar!
Ser fram emot lördag när jag får se min Blanka, eller va han nu ska heta… Får se sen va han ser ut att heta :)

De är så söta!!! :O <33

Naaaaw så söta! :')
Den första hamstern på första bilden längst upp till vänster, ser faktist ut som min lilla Chicko!:)
#62 Den är normalfärgad:) Ifall du inte visste det;)XD(A)
#44 ser lite ut som en vitmagad, men kan ju vara bilden som luras… är Nicke samma hamster som hade rubinglans i ögonen?

#64 Yes och jag kör hårt på att han är vitmagad + ungarna (vitmagade) efter mycket om och men.
Jättefint med satin tycker jag, så härlig lyster
Tycker hela kullen var helt underbar, men som sagt min favorit var Boo.
Så sööööta!

vad de vuxit.
vilka pälsar vissa grabbar har.
fina sötisar.
hoppas du hittar nya hem till dom också.
Va många du har kvar, dom är jättefina! Hoppas nya hem dyker upp snart :)
Jag är helt förälskad i Baron Of Hell(A)
#69 tack för denna bild!!! Nu har jag ändrat åsikt angående svarta,, dom ÄR inte så tråkiga som jag först tyckt.. fan,, den där Baron vare ju dregel varning på,, vilka ögon! Å päls!!
Underbara bilder på alla, skarpa och fina 
_

#78 HAn är värsta charmören dessutom, Baron ;) och pälsen är enorm nu :D
#79 Synd att det blev gnabb mellan oss, annars hade jag gärna velat ha en från dig… "/
#79 haha, ja det kan jag tro!! Dom e farliga på att charma en.. speciellt me den där pälsen *naw* Han verkar underbar,, fast här är det stopp på -ta-in-fler-djur fronten. För tillfället 
_
Är Baronen såld? (A)

Gud, de är så söta! :D

…Om det inte vore för att mitt hus är fullt av gnagare hade jag nog faktiskt köpt allihop. :P

#89 Do it, dooo it! :D

#90: Haha, då får jag nog se till att slänga ut min sambo först. ;P Kommer behöva hans arbetsrum… Mwahaha. Crazy rodent lady, oh no!

#92 Åh, vad han har vuxit! Ser ut som en riktig liten krambjörn på bilden dessutom. :D Söt!

#92 Stora killen nu ju! :D Kanonfin han blivit!

Vem i kullen behöll du själv?

#103 Ska inte behålla någon denna gång hade jag tänkt mig.

Varför inte? Trodde det var syftet med kullen. Jättesöta allihopa.

#105 Det har blivit ändringar pga privata skäl…tyvärr.
NFarna ser riktigt bra ut! :)
Åhh! Jag vill så gärna ha Baron Of Hell! Är han fortfarande inte såld?

#108 Pma :)

Jag gillar Barbariccia och Bach :D

# 110 Oj, mena Basch :P
#109 Okej;)
dom är så underbart fina alltså.. härliga bilder!! trist att du inte kan behålla någon, hoppas det kommer fler tillfällen då du kanske kan ha kvar någon. Det är ju alltid lite speciellt med djur man fött upp hemma och haft sedan de var små.. Men det kommer säkert fler tillfällen! Krama dom små sötnosarna från mig,, hoppas du hittar hem till dem snart!
_

är de lika trevliga som far sin så är de utmärkta sk barnhamstrar för gos å kel då borde de vara lättsålda.
till avel lämpar dej sej naturligtvis också.
hoppas du hittar hem snart.