jag har sånna Hjul. dom är bra, men skruven som man skruvar fast hjulet med(du kommer se vad ja menar sen) har en tendens att lossna:S så dels kan ju hamstern ta in den i påsarna å sen så fun kar inte hjulet utan den. och sen så är tyget vääldigt roligt att bita på´:P

#1 Ajdå, men jag kan alltid ångra mig 

Aldrig hört talas om? NÅN SOM HAR EN BILD?
Tyget ser ut att släppa eller bli slappa i tyget och då är ju funktionen redan borta med själva tyget 

#3 Du kan kolla i den här artikeln , 8:e bilden uppifrån :)

#5 Hm okej, låter inget bra. :/
dom hade vart bra om dom va lite mer hållbara. tror de är mer skonsamt för dom små tassarna:)
För mig funkar det bra, men den där #1 skrev så lossnar den där muttern ibland. Sen börjar de som de flesta hjulen att gnistra efter ett tag så då för man smörja dom med jämna mellanrum. Jag har haft mina hjul i 6-9 mån.

Hm får se om jag köper. Men är tyget fullt med trådar som hamstern kan fastna i om den biter sönder det?

Okej :)
#11 ja det trådar upp sig om dom börjar gnaga sönder det, så de är inte heller bra.

tycker plast hjulen är bäst :)

de röda hjulen tappar mkt riktigt skruven. jag har bytt ut mina skruvar som säkrare sitter kvar.
tyget käkade dvärgarna upp medans guldarna ännu inte kommit på den iden.

Jag har inte en sån men det känns som om tassen skulle kunna fastna mellan "gallret" och tyget eller (?) Ngn som vet det kanske?
Mvh :)

De är inte bra - hamsterns tassar kan glida igenom och om då tyget är slappt och hamstern har hög fart så kan det då hända hemska olyckor!