Några frågor
har några frågor jag vill ha svar på:)
Vilket slags hamster Hjul rekomenderar ni till guldhamster och vart kan man köpa det och hur mycket kostar det?
Vad behöver man i en hamsterbur?
Vilken mat ska den ha?
Och sen bara en liten fråga eftersom jag inte kan bestämma mej(A) ska jag välja den Cream eller offwhite färgade?^^
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
De där med färgen, du kan ju kika in på Svenska hamsterföreningen och kolla hur båda färgerna ser ut, brukar vara lättare att välja då. :)
#1 vet hur båda ser ut, och båda är mina favvo färger på hamstrar, men ungarna jag hara tt välja mellan är antingen Cream eller offwhite, och lika söta ^^ svårt att välja vetu:P
// Hanna
#2 Har du haft någon av dem förut? Ta då den du har haft minst av ;)
#3 nope min första guldhamster:)
// Hanna
#4 Åh, jaha :D Själv anser jag att offwhite är finast, men det är helt upp till dig! :)
oki:)
är caramel en creambaserad färg?
// Hanna
Japp, caramel är creme bö :)
#7 tack:P
// Hanna
1. http://hamster.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=9156bb6f-bd78-44cf-b6a7-a29523639f84 Några förslag och fakta kring de olika hjulen
2. Matskål, vattenflaska och hus/bomaterial. Men buren blir ganska tråkig med bara det nödvändigaste. Klätterställningar, Hjul, kartonger, toapappersrullar, grenar. Bara fantasin sätter gränser egentligen 
3. En bra, näringsrik hamsterblandning. Många uppfödare använder Prestige har dock inte provat det själv.
Själv använder just nu Harry Hamster food utblandat med müsli, undulatfrön, quinoa & lite annat smått och gott
Som den "cremeälskare" jag är så tycker jag du ska välja en cremis