Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 907 ggr
Mirzadancing
0

Favoritleksak " ?

Tänkte att vi kunde skriva  i denna tråden om Hamsterns favoritleksak !

Mirzadancing
0

Min hamsters favoritleksak är u helt klart hjulet men även trä tunnlen som jag vann på MH : ) !

[MissDiss]
0

Vattenflaskan ^^

Roxie
0

#2 Håller med.. Vattenflaskan är av nån konstig anledning det roligaste hon min pojken här hemma. Vissa nätter har han lekt/bitit i den så han har fått i sig så mycket vatten att toalettskålen är helt översvämmad efter alla besök :P

// Sofia

Mirzadancing
0

Hahhaha :)

Sessy
0

Det måste nog bli de nya "tunnlarna" som Müsli får då och då.. dom är roliga att krypa igenom uppenbarligen :D har kommit på att om man klipper lite hål i mitten på tunnlarna så blir det jättekul för hamstern. Plöttsligt finns det fler än 2 ut/in gångar.. :) Ja.. om jag ska va ärlig så är det min favoritleksak oxå.. jag har lika kul åt att sitta o klippa och hitta på saker som gör min älskling glad, som han blir för att få dom ^_^ ..

91Marran
0

min har ingen favouritleksak. hon tröttnar på allt efter en minut.

Mvh
Mig

Roxie
0

#6 vad har du provat då? :)

// Sofia

91Marran
0

#7 rör, vippbrädor, klätterstälningar, broar, stegar, en trappa, byggda lekhus (ska bygga en nu med en massa olika rum), Hjul (fungerar när hon inte orkar gnaga på gallret mer), springboll, berg, stenar, olika hus…

det enda hon gillar är att äta på kräcker (som hon nästan aldrig får för det är onyttigt) och leta efter mat. det är också intressant att titta på kissekatten som tittar in genom gallret.

hon brukar få leka i badkaret så länge hon vill varje dag och buren är en heltäckande trevåningsbur.

Mvh
Mig

Roxie
0

#8 Varför skulle kräcker vara onyttigt?
Får hon komma ut och vara social med dig då? Hon kanske bara är kelsjuk :)

// Sofia

91Marran
0

#9 det får hon så ofta som hon självmant går ut i min hand när hon är i buren. men ska börja ta ut henne varenda gång hon gnager, så ser hon att hon får uppmärksamhet så ofta hon ber och kanske slutar då. de kräcker som finns i min stad är bara onyttiga, men hittade en nyttig i grannstaden, men de skulle sluta med den. så får se om jag hittar den igen någonstanns.

tack för tipsert :-)

Mvh
Mig