Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 652 ggr
JaneDoe
0

Rolig dag för Mimmi

Idag har väl Mimmi haft en rolig och händelserik dag iaf.

Hennes (o hanen storms + gerbiernas) burar står för tillfället inne på våran lilla toa medans deras rum görs iordning.

Iaf skulle jag gå in o ge kvällsmat åt dem när barnen somnat vid halv 8.. Så fort jag öppnar dörren förstår jag att nån är på rymmen det är en väldigt oordning i rummet. Saker hade knuffats ner från handfatet. sen ser jag Mimmi krypa runt på golvet..

Hehe den lilla busungen, frågan är bara hur hon tagit sig ut det finns inga hål i buren o alla luckor var stängda, iaf sitter hon i en liten fågelbur med våningsplan just nu o luckorna öppna sgenom o dra dem uppåt så hon kanske har lyckats med det.

Sen är andra frågan hur hon kom upp på handfatet, hon måste ha klättrat upp via handduken *hehe*

Hon kom fram o klättrade upp på min fot så det var bara o ta henne o stoppa in henne i buren.

Hon var törstig den lille busen, kindpåsarna var fulla med godis som hon tagit ur deciliter måttet med godis, det var helt tomt otroligt att de får plats med så mycket *S*

Hon var trött efter dagens utflykter o sussar så gott i sitt hus nu.

Hon var nog ur buren redan innan 1 sambon sa att han hörde konstiga ljud men tänkte bara att de nog klättrade runt o lekte.

Jag är iaf glad att hon kom fram så lätt hon har bara bott här 2 veckor knappt och ä rinte riktigt tam ännu..

Vilken tur at jag ändå tänkt köpa henne en ny Bur väldigt snart *S*