Parnings frågor
Kan det hända att två hamstrar inte vill para sig med varandra? Jag har hållt koll på honan sedan klockan sex idag! Hon brunstar, hanen är heltokig i sin Bur, men hon springer bara iväg när man rör henne över ryggen och ner mot rumpan. Eller är hon bara inte redo än?
Ännu konstigare, jag provade sätta ihop dem igår, Pluto gjorde något som såg ut som ett parningsförsök, men eftersom Zlach löpte idag med så blev jag tveksam på om det verkligen var en parning, nu helt plötsligt så löper hon inte. Hjälp? 
Du märker om hon är i högbrunst om hon ställer sig helt stilla och med svansen rakt upp. Gör hon inte det är hon inte i högbrunst :)
Om hon blivit parad och är nydräktig kan dom fejk-brunsta. Gravidhormonerna kan få dom att bete sig på dom konstigaste vis. Jag hade en hona som halvbrunstade genom hela dräktigheten.
Låt henne vara 16 dagar så märker du om hon blev dräktig på försök 1.
Brunsten är det 4 dagar mellan, så du kan inte förvänta dig brunst dagen efter…
Lycka till!
#2 Jo det vet jag. Det sa Eva till mig :)
#3Det där med att det är 4 dagar mellan visste jag. Men det andra var något nytt. Tack :)

tror inte parningen tog om han bara gick upp på ryggen hennes en gång å hon inte stod stilla.
försök vid nästa brunst å se om han får para flera gånger då.
#5 Jag provar igen nästa brunst :)
Vilka fäger kan ungarna få om pappan är Offwhite satin och mamman mörk normalfärgad? :)
#7 Mörk nf får du nog iaf… ;)
#8 Okej :D