Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 744 ggr
Superstars
0

BimBims och Zvullos bebbar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kunde bara inte låta bli att ta ett kort på BimBim idag. BimBim är rund som en tennis boll. Hon kan inte sova som hon vanligen gör. Går inte med denna mage, så hon sover på sidan för det mesta när hon sover. Hon var uppe och väntade på mig i köket. Hon tittade på mig med bädjande ögon och ville upp i min hand för lite kel. Så jag tog försiktigt upp henne för att kela med henne lite. Jag passade på att ta några kort av henne då. Kunde inte låta bli. Hon blev nöjd att få kela lite grand och njöt av att bli smekt på ryggen. Efter en stund la jag henne försiktigt inne i hennes Bur igen.  Hon föder kanske inatt eller kanske i morgon natt. Kan ju vara att jag har räknat fel ang beräknad födsel. Skall bli spännande! Jag kan knapt vänta. Ser ut som om det kommer att bli en hel del ungar i kullen med den magen som hon har.Skrattande

Superstars
0

-

[iurochskur]
0

Ojsan hoppsan vilken mage hon fått! Håller mina tummar för att allt går bra för henne nu.

Kram!

Superstars
0

Ja det hoppas jag med! Kan knapt bärga mig tills de kommit ut! Hahaha här går man som en orolig och längtansfull blivande pappa ***SKRATTAR***Skrattande

[iurochskur]
0

Spännande med en kh kull tycker jag….hon är verkligen fin.

Royalz
0

Vilken dag är hon på idag? :)

Superstars
0

Hon parades 7 September! Så antagligen är det i morgon kväll hon skall föda. Om inte ungarna bestämmer sig för att komma ut redan i natt… Går och tittar till henne med jämna mellanrum..Glad

Royalz
0

Ja då är det imorgon natt dom kommer :) Både hennes mamma och hennes syster har varit punktliga och har fött på dag 16 på kvällen.

Roxie
0

oj, det blir nog en del :)

// Sofia

Zvintos
0

Snacka om rund! =)
Får hoppas det kommer flera små knattar. ^^

Superstars
0

#7 Ok, tack så mycket! Det var roligt att veta!

Man börjar bli rätt så nervös! Antar att det är vanligt att känna sig så eller håller jag på att bli fullständigt knäpp i huvet?Obestämd

Royalz
0

Klart man är nervös när honorna ska föda :p

Men det bästa är att låta dom vara ifred och kolla till dom på morgonen dagen efter så dom inte blir störda av att man springer fram och tillbaka och ska kolla om det kommit några än :)

Zheverez
0

ser ut att ligga många i den magen.

ska bli spännande å se vad det blir för färger å teckningar på de små liven

Superstars
0

1 dag gammla bebbar…

Superstars
0

3 dagar gammla bebbar…Glad

[iurochskur]
0

Väldigt suddig bild. Men man ser att dom verkar leva hela bunten.

Kram!

Superstars
0

#15 Jo jag vet! Blir inte alltid så bra bilder när man använder mobil telefonen. Min Digital kamera har tomma batterier. Kan inte köpa nya batterier förrän nesta fredag när jag får min sjukpension.Skäms