Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 523 ggr
Superstars
0

Snacka om humörsvängningar

Jag har börjat misstänka stort att BimBim faktist har blivit gravid. Snacka om humörsvängningar. Jag tog upp hennes tallrik (barnmatsburk) och skulle påfylla den med lite smarrig Barnmat. (ger detta ibland som lite extra gott) Då kommer BimBim rusande mot min hand *hon var då i sin sovhörna*! Började nästan tro att hon skulle bita mig. Det gjorde hon inte. Men några dagar efter parningen så har hon börjat uppföra sig konstigt. Hon värkar ha mer humörsvängningar än vanlig och värkar vara lite orolig. Igår var jag med henne en bra stund och då var det som om hon inte var så orolig och hade dessa berömda humörsvängningar som gravida kan få *Kanske vissa känner igen sig*Flört Jag misstänker att hon inte riktigt förstår vad som händer inne i hennes mage.Skrattande

Jag har haft honor förr som uppfört sig såhär när de inte riktigt förstår vad som händer i deras mage. Varför de mår som de mår mm. Jag har även haft honor som har haft smått ljud för sig ibland när de varit gravida. Speciellt när de är deras första kull och inte förstår vad som händer med dem i magen.

BimBim uppför sig precis som dessa honor som jag haft som skulle få deras första kull…Orolig,humörsvängningar samt ha ljud för sig ibland *Ej brunst ljud*. Så jag är bombsäker på att BimBim är gravid.Glad BimBim är annars pigg.allert och busig på kvällarna och klättrar gärna i sin nya leksak.

Sara87
0

Håller en tumme för att hon är dräktig då :)

[Popcorni]
0

Hoppas att det nalkas mini hamstrar. Glad

Superstars
0

#2 ja hon har dock inte brunstat sedan måndags och hennes mage börjar bli mulligare vid sidorna som när de har bebbar i magen. Hon har börjat kunna hantera sina hormoner och är inte längre så orolig. Ser mera nöjd och lycklig ut som en blivande mamma!Flört

[Popcorni]
0

#3 Vad härligt det låter! Kommer det att komma någo bild på henne? Man blir ju lite sugen på att se hur en blivande lycklig mamma ser ut. :D

Superstars
0

Så fort jag blir bättre. Jah har en nedrans jäklig flunsa nu och lite feber på 37,5. Så orkar inte ta några bilder i detta skick. Men så fort jag blir bättre så skall jag ta några…Glad

[Popcorni]
0

Vad jobbigt att vara sjuk, hoppas att du kryar på dig snart. :)