Vägen till Åbo (Massa bilder!)
I lördags hämtade vi hit Royalz BimBim, Snårvindan's Tingeling och Snårvindan's Vinyl Blair så att dom kunde åka tillsammans med oss och Tazzar's Dubbel-Knut till terminalen igår. De hämtades upp av Superstars, som de nu bor hos i Åbo.
Även Zheveres var där med fyra hamstrar.
Har tagit bilder från lördagen fram till onsdags-morgonen och jag tänkte publicera dom här.
Oj, här var det minsann någon som skaffat sig många ifokuspoäng ;D
Fina bilder :)

Otroligt fina bilder!! Precis som vanligt i och för sig.
#9 Vilket Babyfacee!! <3
Ja du lär väl ha ökat med en 250 poäng iallafall ;)
… och klara att resa iväg!
Och där var det slut med bilder!
Imasy, det slutade med hela 1463 ifokuspoäng! *tjoho* 
Jösses Amalia, du har inte legat på latsidan direkt ;D

Tyckte #66 såg otroligt mysig ut.

söta dom är :)

Vilka fina bilder! Snacka om att du har en del att tävla med i tävlingaran här!
#57 Klockren bild! haha
Åååh vilka bedårande bilder på mina små älsklingar.
Super söta hamstrar, väldigt fina färger!! :) längtar efter när vi ska ta guldhamsterkull snarast :)
Vilka härliga bilder! Hoppas resan gick bra :)
Resan gick bra! Blåste en hel del en bit utanför Stockholms skärgår. Jag hade tagit mina sjösjuke tabletter så jag klarade mig! Men stackars Dubbel-Knut blev orolig när det blåste. Jag tog hans transportbur och pratade lugnande med honom. Tog upp och gullade honom lite. Sedan la jag honom tillbaka i sin transportbur och pratade lugnande med honom. Sa åt honom att gå och sova så klarar du det bättre när du inget känner av vågorna. Han gick och la sig och somnade gott! När han somnat la jag honom med de andra i den stora ikea påsen som jag hade de andra transportburarna. Sedan sov de hela resan till Åbo! När vi kom hemma var alla livliga och ivriga som de små liven skall vara.
Supersöta
Speciellt Vinyl Blair och #66 
Jag smälter! Sjukt söta hamstrar :*

härliga bilder på mkt fina djur.
jag hade fyra med in så superstar kunde välja.
två följde med tillbaka hem å en åkte med tazzar.
Naw vad söta :*

Jätte fina bilder
Du har inte lust att skicka några bilder på Bambam och Hector som jag skulle kunna sätta på min hemsida
mvh Kajsa-Karin
Vilka fina bilder :D Jätteroliga :)
// Sofia

Jättefina bilder!
Allihop är söta, särskilt Gul KH hanen 

jättefina bilder och hamstrar. tingeling och dubbelknut e mina favvosar:P