Utmana aldrig ödet
Ja, smart som jag är så petade jag lite på Totte i hans Bur när han sov. Han vänder sig om och gör det klassiga "underlägsen" ställningen. Jag…som inte tänkte särskilt smart, har kvar handen och gosar lite på magen. Han tar tag i fingret och visar att han inte vill ha mig där.
Och jag håller då kvar fingret för att se om han någonsin biter hårt eftersom han alltid är så snäll och kelig. Han biter hårdare och hårdare och tillslut tar han sats och biter hårt som attans, ett djupt hack i tummen bildas och det forsar ut blod.
Behöver inte höra hur knäpp jag är för jag inser att jag gjorde fel. Men ibland så tänker man sig inte riktigt för när man gör saker. Jag är nu mest orolig för att han kommer att bli rädd för mig och att allt vi hade kommer att vara som bort blåst.
Men jag hoppas att han är sitt gamla jag och att jag inte skrämde honom, och hoppas även att såret läker bra. Men jag får skylla mig själv

måste bara le åt dumheten.
kan trösta dej med att du inte är ensam om att ha blivit biten så.
det är ju så svårt Att undvika deras goa magar å frestelsen blir för stor ibland å så är man där å petar fast man så väl vet att man inte bör.
han lär inte ha blivit rädd för dej och det ni byggt upp finns kvar. han kommer vara som vanligt igen å inte visa att han är långsint.
haha.. ja jag måste nog också le lite grann för mig själv.. ibland kopplar det inte riktigt ;o)
men som ovan säger- dom är ju inte långsinta. Han va nog bara trött å nyvaken.. å förhoppningsvis har matte lärt sig hålla fingrarna i styr när han tar sin nattsömn 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Matte har lärt sig att inte jäklas…i alla fall inte när han sover ;)
Tur att jag inte är själv om det här. Man känner sig urdum när man tänker tillbaka på det. Jag agerade precis som en 5 åring skulle ha gjort. Hans goa mage och jag ville bara se vad som hände…och det fick jag ^^
Ja, jag hoppas att han glömt allt för det har inte matte gjort =) Men tycker ju lite synd om honom för han måste ha blivit rädd, så jag känner mig så taskig och barsnlig som killade honom på magen bara för att se vad som hände
Oj :/
När Bruno sover så kliade jag lite på han då gick han mot atack, han gillar inte alls att bli störd när han sover men när han väl är vaken så är han jätte mysig :)
Lite svårt att inte fnissa lite :P
En gång, precis efter att jag duschat, satt jag med min guldflicka i knät, och hon klättrade runt nacken på mig som vanligt. Rätt som det är så biter hon tag i halsen på mig. AJ som satan! Duschcremen måste ha luktat riktigt gott :P
// Sofia
Så brukar jag göra på min Swea :) Men han biter mig inte som tur är.
Ja att bli killade på magen verkar inte vara något av hamstrarnas favoritsak precis ;) Jag känner mig helt handikappad idag…tummen gör grymt ont…man början ju undra vilka hemska bakterier Totte har i munnen som borrar sig in i min tumme och lägger bo =O
Hihi ^^
Kanske får åka och ta stelkrampspruta :)
// Sofia
Är det bara mina hamstrar som gillar att bli kliade på magen? 
#10 Även när dom sover? :)
Jag har blivit rejält biten ett par gånger. En gång hos veterinären tack å lov så jag fick ett spritomslag direkt efteråt för att motverka infektion.
Det gör rätt ont att bli biten, men det är sånt man får ta :)
Jag tror inte att nåt är förstört mellan er nu. Håll dej bara lugn när du tar i honom så bits han nog inge mer ;)
Ringa faktiskt och frågade men de sa att jag fortfarande har skydd, vad 9 år sedan jag tog stelkrampssprutan.
7# Är Swea en kille? :o