Utställning/Tävling
Hur gammal sak en hamster vara när man stäler ut den?
Finns det några andra grenar man kan tävla i med sin hamster?
Rättning; Jag tror du menar "ska" och "ställer"
Vad jag vet finns det PET och vanlig utställning, det finns att läsa på http://www.hamsterforeningen.se/
som ovanstående säger ;P
Stå på dig,annars gör någon annan det
www.nouw.se/fuckingfuckface
En hamster ska vara minst 2 månader gammal. Och det finns pet och standard klasser på utställningar. :)
Den ska vara två månader gammal eller äldre.
Du kan ställa i två klasser, som är nämnda ovan. Sedan kan det finnas andra aktiviteter t.ex. bollrace som hamstern kan delta i. 
Hur tävlar man i det? o.O
#5 Vilket?
Bollrace? Har inte hört talas om det förut :P
#7 Jag vet inte riktigt hur det går till, men det kommer att finnas på nästa utställning. Tror att hamstrar springer i hamsterbollar och ska komma först i mål. 
Hmm. Du får rapportera då xD Låter som om man har en bana isåfall annars kan ju bollarna rullar vartsomhelst xD
Ingen som har lust att fota bollracet på nästa utställning och visa bilder? :)
Jag ska ha hand om bollracet för guldhamster på utställningen nu den 11 juli :)
Har du lust att fota och visa upp hur det går till på sajten?
Det vore väldigt uppskattat :D

Dom ggr jag (eller altså nån av mina hamstrar) tävlar i Bollrace har det varit tex sopkvastar som legat på golvet så det bildat 2 eller fler banor. Hamstrarna har kör heat o vinnaren går vidare.
Sista vinnaren vinner alltihopa - jag vann en Bur en gång 
Rättning till er som skriver att hamstern ska vara 2 mån, den ska vara 8 veckor, det kan skilja flera dagar på det från att hamstern är 8 v till att den är 2 mån.
En månad är inte alltid 4 v precis.
11# i was there :D

#16 Var det du som satt i fotöljen med din mamma eller nått, på utställningen ? :p