Vad fick dina hamstrar för mat idag?
Jag sökte men jag hittade inte en sån här tråd.. Så jag gör en! :) Det ger väldigt mkt insperation.
Så… Vad fick dina hamstrar för mat idag?
Jag är hamstervakt åt totte_ s hamstrar Fia och totte, igår fick dom välling, tunnpannkaka och gurka. Återkommer med vad dom får idag :)
Det finns redan en sån här tråd :) Men mina har fått fröblandnig + ärtor, majs och makaroner.

#1 Fonns det? isf så kan du lr nån putta upp den. Jag hittade den inte.. :P Fast den kanske är lång? Då kan vi ha kvar den här ;)
den förra som jag startat är inte så värst lång, högst 15 inlägg. Tyvär kan jag inte putta upp den då min data vägrar o söka :P.
Min cello fick pasta.

Mina fick fröblandning och lite kokt fisk

Sally och Melvin fick knäckebröd, lite skorpa, äpplekvistar, lite äpple och maskrosblad (:
Fröblandning och bananchips :)
Värd på Choklad iFokus

#3 haha, ojkej, men folk verkar skriva i den här ändå.. :P Men aja, om någon vill så får den putta om den andra tråden.. eller fortsätta skriva här…
#8 Oh, vilken gullig mat! :D
Mina fick blandfoder,morot, knäckebröd, äpple och banan =)
Gav mina solrosfrön,bröd bitar,kattmat o så har dom alltid tillgång till fröblandning

putt
Igår fick Oliver gurka, ärter, majs, broccoli, lite vattenmelon och pumpakärnor/solrosfrön. Hans vanliga fröblandning också givetvis.
Vattenmelon & Fröblandning :)
Igår blev det gurka, persilja, sallad och omelett utövet fröblandningen. Har dock märkt att han äter mindre nu när det är så varmt.

Igår fick Zoey lite gurka, motötter, o fick proa en jordgubbe o en vindruva:) sen fick jag fylla på maten, där får hon specialfoder:)
Kan de äta vattenmelon? :P

#20 ja det kan dom :)