Hamster iFokus

Hamster

Etiketter: hälsabeteendekosthållningguldhamster
Läst 1309 ggr
Bim
0

Vad fick dina hamstrar för mat idag?

Jag sökte men jag hittade inte en sån här tråd.. Så jag gör en! :) Det ger väldigt mkt insperation.

Så… Vad fick dina hamstrar för mat idag?

Jag är hamstervakt åt totte_ s hamstrar Fia och totte, igår fick dom välling, tunnpannkaka och gurka. Återkommer med vad dom får idag :)

Royalz
0

Det finns redan en sån här tråd :) Men mina har fått fröblandnig + ärtor, majs och makaroner.

Bim
0

#1 Fonns det? isf så kan du lr nån putta upp den. Jag hittade den inte.. :P Fast den kanske är lång? Då kan vi ha kvar den här ;)

nonisaga
0

den förra som jag startat är inte så värst lång, högst 15 inlägg. Tyvär kan jag inte putta upp den då min data vägrar o söka :P.

Molle08
0

Min cello fick pasta.

kajsa_karin
0

Mina fick fröblandning och lite kokt fisk

petuina
0

Sally och Melvin fick knäckebröd, lite skorpa, äpplekvistar, lite äpple och maskrosblad (:

Ebba-A
0

Fröblandning och bananchips :)

Värd på Choklad iFokus

Royalz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta fick Rachel + bebisar förut :)

Bim
0

#3 haha, ojkej, men folk verkar skriva i den här ändå.. :P Men aja, om någon vill så får den putta om den andra tråden.. eller fortsätta skriva här…

#8 Oh, vilken gullig mat! :D

vekan
0

Min hamster har inte fått något ikväll, han får lite senare, innan jag går och lägger mig. Fast han har fått lite solrosfrön när vi körde agility. Glad

Jag brukar också fotografera hans tallrik ibland.

Broccoli, mininmajs och Barnmat - Pasta med kyckling.

[LoveNasse]
0

Mina fick blandfoder,morot, knäckebröd, äpple och banan =)

amela87
0

Gav mina solrosfrön,bröd bitar,kattmat o så har dom alltid tillgång till fröblandning

Bim
0

Fia och Totte fick igår Barnmat, broccoli och päron

Bim
0

Igår fick de Barnmat, banan, lite ris och päron.
Idag fick de barnggröt, paprika, banan och salladsblad.

Bim
0

putt

razina
0

Igår fick Oliver gurka, ärter, majs, broccoli, lite vattenmelon och pumpakärnor/solrosfrön. Hans vanliga fröblandning också givetvis.

Adina
0

Vattenmelon & Fröblandning :)

razina
0

Igår blev det gurka, persilja, sallad och omelett utövet fröblandningen. Har dock märkt att han äter mindre nu när det är så varmt.

Dieseldoris
0

Igår fick Zoey lite gurka, motötter, o fick proa en jordgubbe o en vindruva:) sen fick jag fylla på maten, där får hon specialfoder:)

Anfa
0

Kan de äta vattenmelon? :P

Saraah-s
0

#20 ja det kan dom :)

http://www.scattred.snabber.se

razina
0

Idag blir det spagetti, rå köttfärs, ärter, majs och broccoli åt herrn.

[Popcorni]
0

Idag har mina fått, melon, banan och fröblandning. :)

Royalz
0

Ska snart ge alla en bit gurka var :)