Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1370 ggr
Tamara87
0

Vi väntar hamster!

Hej!

Vi är ett par som har bestämt oss för att skaffa guldhamster och nu har vi nästan alla tillbehör vi behöver. Det som fattas nu är själva hamstern! Vet ni någon bra uppfödare i Stockholmstrakten som har någon hamster till salu just nu?

Nu har vi inrett buren, och i den finns en halv "övervåning" av plast. Visst behöver man pellets/spån även till den?

/Tamara

EmmaJorunn
0

det finns en lista över uppfödare, här och på svenska hamsterföreningen. det finns säkerligen flera uppfödare i stockholm som har bebisar till salu just nu. Var kräsen, ta inte första bästa unge och gå på magkänsla! Lycka till!

EmmaJorunn
0

och ja, ett tjockt lager med spån eller annat stö som toalätt vill den ha!

kajsa_karin
0

Jag bor i Stockholm och jag har hamstrar tillsalu

Mycket ungar

du kan maila mig på kajsa_karin@comhem.se

gå gärna in på min hemsida www.123minsida.se/snarvindans

Tamara87
0

Jag hittade faktiskt en uppfödare som hade hamstrar som jag tror skulle passa oss. Får hoppas att det blir nåt av det! Glad

Tamara87
0

kajsa_karin: Det var faktiskt dig jag hade skrivit till :) Jättefina hamstrar.

Tamara87
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har vi äntligen fått vår lilla Filippa (The Beauty). Vi köpte henne av Kajsa-Karin i Kallhäll.

Hon är en pigg och glad hamster, och här kommer en bild på henne!

Bulba
0

Vad roligt att ni hittade en hamster!! Lycka till med den!

Royalz
0

Vad kul. Jätte fin är hon :)

Alexandra-S
0

Vad sör hon är! :)

Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

KaninEmma
0

Hon är jättesöt :)

// Emma :D

Tamara87
0

Tack :) Hon är så livlig så det blev lite suddigt på bilden.. Ska ta några nya bilder sen.

Mirzadancing
0

Lycka till : ) !

Tamara87
0

En fråga till:

Måste en guldhamster ha ett Hjul i buren? Jag har hört lite olika råd om detta. Vi får inte plats med ett 20-centimetershjul i buren, men hon har en hamsterboll som hon brukar rulla i rätt ofta. Räcker det som motion?

Royalz
0

Ja det räcker, bara hon får komma ut nästan varje dag :)

Anfa
0

Vilken söt <3