Dvärghamstrar?!
Jag köpte ju en dvärghamter i lördags. Jag har läst lite på internät och tänkte köpa en kompis till henne. Men jag har även tänkt att ta en kull på henne. På internet står det att man ska ha honan och hanen i samma Bur under hela deras livstid? Så jag hade tänkt på att köpa en hane ist för att köpa en till hona, men jag vet inte om det stämmer. Behöver veta ganska snart, med tanke på att dom behöver sättas ihop ganska snart då.
Är det nån som vet?
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu
Sliter det inte mycket på honan att alltid låta dem bo tillsammans, med tanke på att hon får kull på kull på kull? Men jag vet inte mycket alls om dvärgar, så det kanske är bäst att du väntar på svar från någon kunnigare. 

Hur gammal är honan nu? Du kan inte sätta ihop henne med en hane nu ifall hon är bebis i vilket fall som helst.
Hon är 4 veckor, men jag menade mer att om man inte ska sätta ihop henné med en hane så ska jag sätta ihop henne med en hona, så dom inte blir för gamla för det.
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

ska hon gå med en annan hona skaffa då den nya snart, vänta inte då blir det svårare att sätta ihop dom.