Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 643 ggr
AnimalLover
0

hamster ?

Jag har länge funderat på det här med hamster. Hur är hamstrar ? är dom lekfulla och ''roliga'' ?

Om man skulle vilja skaffa en hamster , vilket är bäst , dvärg eller guld ? Finns det nån i stockholm som skulle kunna tänka sig låna ut en hamster under sommar så man kan få känna på hur det är att ha hamster?

kram

AnimalLover
0

putt

[LoveNasse]
0

1

Om du skulle passa som hamster ägare beror helt på hur du är som person. Jag har flera kompisar som haft hamster och när jag sa att jag skulle skaffa så sa dom direkt att det var så tråkigt med hamster och man tröttnar efter en vecka. Själv har jag nu varit hamster ägare i snart ett år och har verkligen INTE tröttnat. Så det beror helt på. Jag tycker dom är roliga! Jag leker med mina (låter dom springa i labyrinter) tar ut dom och en massa annat och då blir det kul.

2

Jag har både guld och dvärg hamster. Jag tycker personligen guldarna är mycket roligare än dvärghamstrar eftersom dom är större och går att göra mer med. Dom är desseutom sötar tycker jag. Men om man väljer att ha dvärg hamster kan man ha flera stycken i samma Bur som en liten flock vilket är roligt Guld hamstrar får bara leva 1 och 1.

AnimalLover
0

Okk :) vill så gärna ha en guldis :P

kajsa_karin
0

Jag föredrar Guldar för de är större.

Jag bor i Stockholm jag kan låna ut hamster i sommar PM:a mig

kolla gärna min hemsida www.123minsida.se/snarvindans

AnimalLover
0

#4 ahaa jag mailade dig ang hamstrar förut :) men skulle vara så snällt om jag fick låna en över sommar!! PM ar dig :)